Opdate på uge 27 - blødning ! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Witt

Nessie skriver:

Puha, sikke en forskrækkelse

Håber at hun bliver derinde et god stykke tid endnu, så hun kan vokse sig stor og stærk

Jaa meget :O ..

Men ja, det skulle hun gerne ! .. Der har intet været i nat, så det kan kun være godt og forhåbentlig forbliver det sådan til i morgenm så jeg kan komme hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Lilje82

Witt skriver:

Ja tak, må du nok sige, det gjorde jeg godt nok også da vi ankom i torsdags :p . ikke lige det man regner med at få at vide.. Men alt går meget bedre nu, der har intet været i nat, så bare det forsætter sådan til i morgen, så man må komme hjem ..

Dejligt at høre.

for at det forsætter sådan.

Anmeld

8. november 2011

Witt

Lilje82 skriver:

Dejligt at høre.

for at det forsætter sådan.

Jup, kom hjem i går ! ..

men skal derned igen på onsdag, så håber jeg alt er okay.

Anmeld

8. november 2011

Livsmor

Pas på dig selv, lav intet. Fødte selv i uge 31+5 dog pga HELLP, men det er ikke sjovt at tilbringe 5 1/2 uge på et sygehus :O(

Håber hun bliver derinde meeeeeeeeget læææææææææænge endnu :O)

Anmeld

9. november 2011

Witt

Livsmor skriver:

Pas på dig selv, lav intet. Fødte selv i uge 31+5 dog pga HELLP, men det er ikke sjovt at tilbringe 5 1/2 uge på et sygehus :O(

Håber hun bliver derinde meeeeeeeeget læææææææææænge endnu :O)

Uff, det lyder bestemt ikke rart, Men nu skal jeg heller INTET lave..

Blev indlagt IGEN i nat med veer, 2 min mellem dem .. og sidder nu igen med sammentrækkninger

Anmeld

9. november 2011

Moms

Witt skriver:

Uff, det lyder bestemt ikke rart, Men nu skal jeg heller INTET lave..

Blev indlagt IGEN i nat med veer, 2 min mellem dem .. og sidder nu igen med sammentrækkninger

Åh nej flere véer - er du stadig indlagt?

Knib balderne sammen

Jeg krydser fingre for, at du kan holde på hende.

Hvor langt er du egentlig?

Moms

Anmeld

9. november 2011

Dinsen

Hejsa... 

Først et stort  til dig... Sikke noget i skal igennem, håber godt nok hun bliver i mavsen noget tid endnu... 

Men hvor er det godt du er i gode hænder, så håber vi de kan få styr på det hele igen... Men du må huske alt holde os updateret... 

Kram

Anmeld

9. november 2011

Witt

Moms skriver:

Åh nej flere véer - er du stadig indlagt?

Knib balderne sammen

Jeg krydser fingre for, at du kan holde på hende.

Hvor langt er du egentlig?

Moms

Jup, neej er jeg ikke.. Men der går ikke andet end 2 min mellem dem og de samme sagde de på hospitalet.. Og når jeg tager tid nu, så er der 2-3 min imellem ..

De kunne ikke have min indlagt pga jeg ikke havde åbnet mig nok, tror den stod på 2,5, min livmoderhals ..

Jeg er 28+1 i dag .. Med en bette pige der er 200 undervægtig :/ .

Anmeld

9. november 2011

lailamik

Witt skriver:

Opdate på: https://www.baby.dk/debat/143979pi3/graviditet/uge-27--bloedning--hjaelp-.aspx

Heej alle i skønne piger ! ..

Ja som sagt begyndte jeg at bløde i torsdags, så en falkbil kom så og hentede kæreste og jeg.. Det var også fint nok, de mente ikke at det var så alvorligt, så turen ned til herning syghus tog lige længere end en time fra Lemvig af .. Men anyways, jeg lå på båren og kæresten sad ved siden af, mens portørene sad foran.. på vejen ned til herning, sagde jeg til kæresten at jeg bestemt har veer/plukveer. Og han sagde det var noget jeg forstillede mig pga jeg var i panik ... Hehe.

Men ganske rigtig da vi ankom til herning syghus og fik kørt en strimmel (hedder), sagde den 2 min mellem veerne, det kom som et CHOK og kæresten og jeg var LIGBLEGE i hoved begge 2 ..

Men de fik stoppet veerene og jeg fik nogle indsprøjtninger for lille pigen lunger HVIS hun nu skulle komme.. Men ja som sagt de fik ro på veerene og kæresten og jeg kunne få noget søvn.. Næste morgen samme tur med 2 min mellem veerene.. Øvøv, men de fik så også dem til ro og så har jeg haft lidt veer igen, i nat med 5 min mellemrum, men de gik så til af sig selv ..

Så håber alt går godt og jeg kan komme hjem på mandag, nu har jeg lagt her siden torsdag og vil gerne hjem !!! :p ..

Men ellers så går alt som det skal indtil videre, får piller, piller og flere piller. Såe, forhåbentlig kan det hjælpe til at veerne ikke kommer senere eller i morgen ..

Lillepigen er oppe på godt 900 g nu, men stadig undervægtig siger de, og hvis hun bestemmer sig for det, så ryger jeg op på skejby syghus ...

Men mange tak for jeres støtte piger, hvor i alle sammen søde ! ..

OMG :O gali eg fekk sjokk nú eg læs hettar -men so er tá man ikki er so aktivur herinni longur

Ynskji tær og tíni alt tað besta, og hopi tað gongur sum skal  og tú skalt vita eg hugsi um teg kjera Og lítla prinsessan bíðar eitt sndur enn við at koma út ..

STÒRT  til tín. (:

Anmeld

9. november 2011

norenberg

Witt skriver:

eej er det sket for dig ?? Vil du ikke fortælle lidt om hvordan og hvorledes ?? Bare så jeg ved hvad jeg kan forholde mig til hvis hun nu skulle komme ud nu :// .. Håber det er i orden at jeg spørger ..

Men ja, det er skide uhyggeligt , ..Og ja, det er smadder dygtige og søde her, og forklare en det som man forstår det de siger osv ..

Ja jeg fødte som sagt i herning uge 27+4 og kommer de til verden i så tidlig er det meget hårdt for dem og hvis de overlever, får det et meget langt sygehus ophold som reglt indtil termin....men de første 14 dage er værst hvor det kan svinge fra godt til skidt på få timer....og de er meget udsatte for at få hjerne blødninger som min søn også fik...pt ved vi ikke om han får mën det kan kun tiden vise som reglt inden han bliver 5 år...kunne læse at du har veer igen, forstår ikke hvorfor de sender dig hjem...hvis du pludselig skulle føde hurtigt er det ikke godt for lille pigen...har mødt mange på aalborg sygehus der har oplevet det samme og dem har de beholdt indlagt indtil uge 32 for at sikre både mor og barn den bedste hjælp, hvis vandet pludselig skulle gå, for så risikere man at barnet ryger med ud og ikke klare skærene det var hvad der var ved at ske for os...håber ikke min historie skræmmer dig...men det er bare langt fra rosen rødt at blive forældre så tidligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.