Witt skriver:
Opdate på: https://www.baby.dk/debat/143979pi3/graviditet/uge-27--bloedning--hjaelp-.aspx
Heej alle i skønne piger !
..
Ja som sagt begyndte jeg at bløde i torsdags, så en falkbil kom så og hentede kæreste og jeg.. Det var også fint nok, de mente ikke at det var så alvorligt, så turen ned til herning syghus tog lige længere end en time fra Lemvig af .. Men anyways, jeg lå på båren og kæresten sad ved siden af, mens portørene sad foran.. på vejen ned til herning, sagde jeg til kæresten at jeg bestemt har veer/plukveer. Og han sagde det var noget jeg forstillede mig pga jeg var i panik ... Hehe.
Men ganske rigtig da vi ankom til herning syghus og fik kørt en strimmel (hedder), sagde den 2 min mellem veerne, det kom som et CHOK og kæresten og jeg var LIGBLEGE i hoved begge 2 ..
Men de fik stoppet veerene og jeg fik nogle indsprøjtninger for lille pigen lunger HVIS hun nu skulle komme.. Men ja som sagt de fik ro på veerene og kæresten og jeg kunne få noget søvn.. Næste morgen samme tur med 2 min mellem veerene.. Øvøv, men de fik så også dem til ro og så har jeg haft lidt veer igen, i nat med 5 min mellemrum, men de gik så til af sig selv ..
Så håber alt går godt og jeg kan komme hjem på mandag, nu har jeg lagt her siden torsdag og vil gerne hjem !!! :p ..
Men ellers så går alt som det skal indtil videre, får piller, piller og flere piller. Såe, forhåbentlig kan det hjælpe til at veerne ikke kommer senere eller i morgen
..
Lillepigen er oppe på godt 900 g nu, men stadig undervægtig siger de, og hvis hun bestemmer sig for det, så ryger jeg op på skejby syghus ...
Men mange tak for jeres støtte piger, hvor i alle sammen søde !
..