Opdate på uge 27 - blødning ! hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. november 2011

Witt

Opdate på: https://www.baby.dk/debat/143979pi3/graviditet/uge-27--bloedning--hjaelp-.aspx

Heej alle i skønne piger ! ..

Ja som sagt begyndte jeg at bløde i torsdags, så en falkbil kom så og hentede kæreste og jeg.. Det var også fint nok, de mente ikke at det var så alvorligt, så turen ned til herning syghus tog lige længere end en time fra Lemvig af .. Men anyways, jeg lå på båren og kæresten sad ved siden af, mens portørene sad foran.. på vejen ned til herning, sagde jeg til kæresten at jeg bestemt har veer/plukveer. Og han sagde det var noget jeg forstillede mig pga jeg var i panik ... Hehe.

Men ganske rigtig da vi ankom til herning syghus og fik kørt en strimmel (hedder), sagde den 2 min mellem veerne, det kom som et CHOK og kæresten og jeg var LIGBLEGE i hoved begge 2 ..

Men de fik stoppet veerene og jeg fik nogle indsprøjtninger for lille pigen lunger HVIS hun nu skulle komme.. Men ja som sagt de fik ro på veerene og kæresten og jeg kunne få noget søvn.. Næste morgen samme tur med 2 min mellem veerene.. Øvøv, men de fik så også dem til ro og så har jeg haft lidt veer igen, i nat med 5 min mellemrum, men de gik så til af sig selv ..

Så håber alt går godt og jeg kan komme hjem på mandag, nu har jeg lagt her siden torsdag og vil gerne hjem !!! :p ..

Men ellers så går alt som det skal indtil videre, får piller, piller og flere piller. Såe, forhåbentlig kan det hjælpe til at veerne ikke kommer senere eller i morgen ..

Lillepigen er oppe på godt 900 g nu, men stadig undervægtig siger de, og hvis hun bestemmer sig for det, så ryger jeg op på skejby syghus ...

Men mange tak for jeres støtte piger, hvor i alle sammen søde ! ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

NilleG

Uh ha så er hun satdig en bette fis endnu, hun må til at vokse lidt hurtigere hvis hun bestemmer sig for at ville ud nu... Heldigvis er lægerne jo rigitg dygtige!!    Håber det hele går og de får lidt ro på veerne så du kan slappe af lidt tid endnu inden hun kommer ud

Anmeld

5. november 2011

Witt

NilleG skriver:

Uh ha så er hun satdig en bette fis endnu, hun må til at vokse lidt hurtigere hvis hun bestemmer sig for at ville ud nu... Heldigvis er lægerne jo rigitg dygtige!!   Håber det hele går og de får lidt ro på veerne så du kan slappe af lidt tid endnu inden hun kommer ud

Jaaa, hun er godt nok ikke stor .. Men ja, der er nogen lunde styr på det nu, så det er rigtig godt og kæresten har lige været her med com+internet, så kan jeg få tiden til at gå nu hvor jeg ikke må gå nogen steder udover WC :p ..

Anmeld

5. november 2011

Frøken J.

Puha, håber bebs bliver derinde lidt endnu! Sender dig lige en masse krammere

Anmeld

5. november 2011

Witt

Frøken J. skriver:

Puha, håber bebs bliver derinde lidt endnu! Sender dig lige en masse krammere

Jaaa, det håber jeg godt nok også, det godt nok skræmmende, især da vi bare skulle herned med en blødning, som så viste sig at være veer :/ ..

Men mange tak  

Anmeld

5. november 2011

norenberg

puhh nakkehårene rejser sig helt på mig når jeg læser det, da det lige var hvad der skete for mig...håber virkelig at hun bliver i maven et stykke tid endnu, så i ikke skal igennem det samme...men de er heldigvis dygtige på Herning sygehus....det var der jeg kom ind med veer dengang desværre kunne de ikke stoppe dem...og jeg kunne ikke engang nå til skejby, de prøvede ellers at få mig med med helikopter, men det kunne heller ikke nåes...men du er i de bedste hænder der...

Anmeld

5. november 2011

Witt

norenberg skriver:

puhh nakkehårene rejser sig helt på mig når jeg læser det, da det lige var hvad der skete for mig...håber virkelig at hun bliver i maven et stykke tid endnu, så i ikke skal igennem det samme...men de er heldigvis dygtige på Herning sygehus....det var der jeg kom ind med veer dengang desværre kunne de ikke stoppe dem...og jeg kunne ikke engang nå til skejby, de prøvede ellers at få mig med med helikopter, men det kunne heller ikke nåes...men du er i de bedste hænder der...

eej er det sket for dig ?? Vil du ikke fortælle lidt om hvordan og hvorledes ?? Bare så jeg ved hvad jeg kan forholde mig til hvis hun nu skulle komme ud nu :// .. Håber det er i orden at jeg spørger ..

Men ja, det er skide uhyggeligt , ..Og ja, det er smadder dygtige og søde her, og forklare en det som man forstår det de siger osv ..

Anmeld

6. november 2011

Lilje82

Puuh får helt kuldegysning - Håber veerne stopper og at lillepigen blir derinde til hun er stor, stærk og klar nok til verden!! 

Knus herfra 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Puha, sikke en forskrækkelse

Håber at hun bliver derinde et god stykke tid endnu, så hun kan vokse sig stor og stærk

Anmeld

6. november 2011

Witt

Lilje82 skriver:

Puuh får helt kuldegysning - Håber veerne stopper og at lillepigen blir derinde til hun er stor, stærk og klar nok til verden!! 

Knus herfra 

Ja tak, må du nok sige, det gjorde jeg godt nok også da vi ankom i torsdags :p . ikke lige det man regner med at få at vide.. Men alt går meget bedre nu, der har intet været i nat, så bare det forsætter sådan til i morgen, så man må komme hjem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.