God sund morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Na-Wi

foto på lærred skriver:

River du selv råkosten eller har du en køkkenmaskine til det?

Jeg river selv .. Jeg gør det som regel aftenen før lige inden jeg går i seng, og kommer det så i en frysepose med en god knude og så smager det skønt næste morgen på arbejdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

foto på lærred

Naannaa87 skriver:

Jeg river selv .. Jeg gør det som regel aftenen før lige inden jeg går i seng, og kommer det så i en frysepose med en god knude og så smager det skønt næste morgen på arbejdet

Jeg er altid en million millard om at rive råkost. 10 min og ømme hænder og kun en lille bundskraber som giver 8 skefulde Jeg drømmer om at der er nogle der opfinder sådan en super god råkost maskine (ikke de der hvor det bliver kæmpe, tørre skiver )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager, lærreder, julekort og inviationer

Anmeld

7. november 2011

Tona

foto på lærred skriver:

Jeg er altid en million millard om at rive råkost. 10 min og ømme hænder og kun en lille bundskraber som giver 8 skefulde Jeg drømmer om at der er nogle der opfinder sådan en super god råkost maskine (ikke de der hvor det bliver kæmpe, tørre skiver )

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager, lærreder, julekort og inviationer

Du kan få en rigtig god maskine ved Tupperware til det. Den er ikke elektrisk, det er et håndsving du drejer, men den er så god og det går bare stærkt. Elsker min  

Anmeld

7. november 2011

Tona

Dinna88 skriver:

Altså, jeg ved ikke mere end andre om det Men personligt ville jeg aldrig starte morgenen med en varm drik - det kvikker mig slet ikke op. Så jeg ville 100 % vælge en smoothie. Fordelen ved at vælge den er også, at den mætter!  det gør en kop the jo ikke. 

Jeg drikker ofte en kon the om aftenen, fordi det er så dejligt afslappende - så sover jeg langt bedre

Men det er såååå hyggeligt med en varm kop te  (men det er rigtig nok at det ikke mætter)

Anmeld

7. november 2011

Tona

Naannaa87 skriver:

Jeg spiser 200-250 g. råkost hver morgen til morgenmad og så med lidt rosiner i.. Det er en skøn måde at starte dagen med

Ja det overvejer jeg også kraftigt...jeg skal bare finde noget andet at komme i end rosiner for der er for mange kulhydrater i rosiner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.