Hej piger 
Nu er det sådan at jeg vejer for meget og gerne vil tabe mig 25-30 kg.
Jeg har i det store og hele styr på hvordan, da jeg før har tabt små 40 kg. Dog er der jo altid nogle ting man har glemt, eller revurderet på siden sidst, og derfor kommer jeg nok til at skrive nogle spørgsmål herinde fra tid til anden og håber, at I vil hjælpe mig med jeres erfaring 
Jeg vil tabe mig ved at følge en kost der er fattig på kulhydrater, for det er det der virker bedst for mig. Jeg er dog meget i tvivl om morgenmaden. Tidligere har jeg spist græsk youghurt til morgenmad da det er nærmest uden kulhydrater. Dog tåler jeg ikke mere mælk ret godt, og vil derfor gerne høre jer ad: anbefal mig en god, sund morgenmad, der er fattig på kulhydrater og nogenlunde billig og mælkefri
På forhånd mange tak for svar
(det er lidt svært det her. Kravlede op på vægten og så sandheden i øjnene. Jeg har taget næsten alt det på igen jeg havde tabt mig før jeg blev gravid. Lidt svært at erkende og føler mig lidt sårbar omkring det nu. Det har været en svær tid på mange måder det sidste halvanden år og jeg har nok trøstespist en del. Men nu skal det være slut. Jeg skal være god ved mig selv)
Anmeld