God sund morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Tona

FruRafn skriver:

Måske noget kød? Andrea elisabeth Rudolph spiser en stor bøf hver morgen, så er bunden ligesom lagt 

Hold da op en bund lige fra morgenstunden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Dinna88

Amandas-mor skriver:

Orv ja du siger noget...råkost og grøntsager om morgenen...det ville mætte og være godt for mig kulhydratmæssigt   Super ide. Jeg er lige ved at tro at det er det jeg gør. Evt suppleret med et æg!

Lyder lækkkkert! Håber det bliver godt  Du kan evt. supplere med en smoothie, lavet med vand og ikke juice.

Anmeld

6. november 2011

Tona

Dinna88 skriver:

Lyder lækkkkert! Håber det bliver godt  Du kan evt. supplere med en smoothie, lavet med vand og ikke juice.

Ja jeg tror også at det bliver lækkert

Ej, der skal ikke drikkes smootie om morgenen, men derimod frugt eller urtete herhjemme

Anmeld

6. november 2011

Dinna88

Amandas-mor skriver:

Ja jeg tror også at det bliver lækkert

Ej, der skal ikke drikkes smootie om morgenen, men derimod frugt eller urtete herhjemme

Frugtsmoothie - frugtthe - potato/potato? Jeg vil foretrække smoothie fordi jeg ved hvor frugterne er fra. Derimod kan der fuskes meget med the, hvis ikke man køber det rette

Anmeld

7. november 2011

Tona

Dinna88 skriver:

Frugtsmoothie - frugtthe - potato/potato? Jeg vil foretrække smoothie fordi jeg ved hvor frugterne er fra. Derimod kan der fuskes meget med the, hvis ikke man køber det rette

Hmmm... det har jeg aldrig tænkt over...hvad er det rette efter din mening?

Anmeld

7. november 2011

Dinna88

Amandas-mor skriver:

Hmmm... det har jeg aldrig tænkt over...hvad er det rette efter din mening?

Altså, jeg ved ikke mere end andre om det Men personligt ville jeg aldrig starte morgenen med en varm drik - det kvikker mig slet ikke op. Så jeg ville 100 % vælge en smoothie. Fordelen ved at vælge den er også, at den mætter!  det gør en kop the jo ikke. 

Jeg drikker ofte en kon the om aftenen, fordi det er så dejligt afslappende - så sover jeg langt bedre

Anmeld

7. november 2011

TaAsJu

Ville helt klart også fortrække en smoothie frem for the.

Hvad med hjemmelavede myslie af div. nødder lidt havergryn, lidt kokos mel og lidt rørsukker og rist det af på panden.. Jeg kommer så også 70% chokolade i..  

Hvad med noget hjemme bagt brød med div pålæg.

Anmeld

7. november 2011

bonnie81

ristet rugbrød med spejlæg ,ost og noget skinke og en tomat , gulerod el agurk el peberfrugt det smager super godt og mætter

Anmeld

7. november 2011

Na-Wi

Jeg spiser 200-250 g. råkost hver morgen til morgenmad og så med lidt rosiner i.. Det er en skøn måde at starte dagen med

Anmeld

7. november 2011

foto på lærred

Naannaa87 skriver:

Jeg spiser 200-250 g. råkost hver morgen til morgenmad og så med lidt rosiner i.. Det er en skøn måde at starte dagen med

River du selv råkosten eller har du en køkkenmaskine til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.