.....er bare så trist!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Miss Church

christina92 skriver:

Ja der er tilknyttet et lægehus.

Og jeg var nok bare for autoritetstro. og tænkte at sådan var det jo nok bare.

Da hun fik afvide at jeg testede negativ lørdag morgen, gik hun hel fra emnet og sagde sådan var det jo så må jeg se tiden an.

Ja det kender jeg godt. Bliver man nemt.

Men synes du skal ringe op og snakke med en anden og så forklare hvordan du er blevet behandlet og at du blev ked af den melding du fik.  

Synes slet ikke at hun kan tillade sig at sige sådan til dig! 

Håber det bedste for dig og at du snart står med en positiv test  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

christina92

Miss Church skriver:

Ja det kender jeg godt. Bliver man nemt.

Men synes du skal ringe op og snakke med en anden og så forklare hvordan du er blevet behandlet og at du blev ked af den melding du fik.  

Synes slet ikke at hun kan tillade sig at sige sådan til dig! 

Håber det bedste for dig og at du snart står med en positiv test  

Tusind tak!

Ja, tror du har ret. Jeg er bare virkelig ked at det.. Nu lader jeg det lige bundfælde og tager en test først i næste uge og hvisd en stadig er negativ ringer jeg til en af de andre og spørger om de vil tage en blodprøve..

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

christina92 skriver:

Det er desværre ganske korrekt.

Føler at hun har smidt vores lille bebse drøm hel på gulvet, for tror virkelig ikke jeg er gravid denne gang.

Hun kan sku da ikke lade dig gå uden mens i 2 år??? Er hun helt tabt bag en skide vogn???? !!!

Ej, sidder bare og er røv sur på din læge lige nu, det kan hun sku da ikke sige til et andet menneske!!!

Jeg synes virkelig du skal overveje at skifte læge, hende der skulle ihvertfald aldrig regne med at se mig igen!!!

Mener at det hedder et år med prøven på graviditet - så skal hun hjælpe jer videre! Og har man ikke haft sin mens i 5-6 mdr, så skal man undersøges for manglende mens.. Jeg har en vennde som ikke har mens så tit som os andre og hun er blevet undersøgt flere gange!!

Bank dig læge i hovedet - hun skal hjælpe dig/jer!!!

Undskyld det blev såååå langt, er bare en smule sur på din læge!!

Anmeld

8. november 2011

Miss Church

christina92 skriver:

Tusind tak!

Ja, tror du har ret. Jeg er bare virkelig ked at det.. Nu lader jeg det lige bundfælde og tager en test først i næste uge og hvisd en stadig er negativ ringer jeg til en af de andre og spørger om de vil tage en blodprøve..

Go ide! 

Jeg  for to steger 

Anmeld

8. november 2011

christina92

Honey<3 skriver:

Hun kan sku da ikke lade dig gå uden mens i 2 år??? Er hun helt tabt bag en skide vogn???? !!!

Ej, sidder bare og er røv sur på din læge lige nu, det kan hun sku da ikke sige til et andet menneske!!!

Jeg synes virkelig du skal overveje at skifte læge, hende der skulle ihvertfald aldrig regne med at se mig igen!!!

Mener at det hedder et år med prøven på graviditet - så skal hun hjælpe jer videre! Og har man ikke haft sin mens i 5-6 mdr, så skal man undersøges for manglende mens.. Jeg har en vennde som ikke har mens så tit som os andre og hun er blevet undersøgt flere gange!!

Bank dig læge i hovedet - hun skal hjælpe dig/jer!!!

Undskyld det blev såååå langt, er bare en smule sur på din læge!!

Du må gerne skrive lange svar!

ER bare glad for at jeg ikke er den eneste der føler jeg er blevet behandlet fair og korrekt.

Nu venter jeg weekenden over, tager en ny test og derefter ringer til lægen.. Det er i et lægehus så, jeg må jo abre spørge en af de andre læger om de vil tage en blodprøve så jeg kan få vished og så spørge om det kan være rigtigt hun har bedt mig gå så længe inden jeg vender tilbage.

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

christina92 skriver:

Du må gerne skrive lange svar!

ER bare glad for at jeg ikke er den eneste der føler jeg er blevet behandlet fair og korrekt.

Nu venter jeg weekenden over, tager en ny test og derefter ringer til lægen.. Det er i et lægehus så, jeg må jo abre spørge en af de andre læger om de vil tage en blodprøve så jeg kan få vished og så spørge om det kan være rigtigt hun har bedt mig gå så længe inden jeg vender tilbage.

Du skal aldrig lade dig spise af med at svar som nej - eller vent til du har gået i 2 år - det er det værste f*ck jeg nogensinde har hørt!!

Prøv at hør en ad de andre læger ad, måske ( forhåbenligt!!!!! ) er de mere medgørlige end din egen...

Det kan ikke være rigtigt at man skal tage til takke med sådan ogle svar - og hvis det er alt hvad hun siger til dig - så klag over hende!

Selvfølgelig skal du/I have jeres drømmebebs - og hun må ikke bare afvise dig når du står foran hende...

Anmeld

8. november 2011

christina92

Honey<3 skriver:

Du skal aldrig lade dig spise af med at svar som nej - eller vent til du har gået i 2 år - det er det værste f*ck jeg nogensinde har hørt!!

Prøv at hør en ad de andre læger ad, måske ( forhåbenligt!!!!! ) er de mere medgørlige end din egen...

Det kan ikke være rigtigt at man skal tage til takke med sådan ogle svar - og hvis det er alt hvad hun siger til dig - så klag over hende!

Selvfølgelig skal du/I have jeres drømmebebs - og hun må ikke bare afvise dig når du står foran hende...

Okay.  Tak! Må mande mig op og komme ind i kampen igen!

tak

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

christina92 skriver:

Okay.  Tak! Må mande mig op og komme ind i kampen igen!

tak

Du skal ihvertfald ikke finde dig en den behandling som du allerede har fået fra hende..!!

Anmeld

8. november 2011

christina92

Honey<3 skriver:

Du skal ihvertfald ikke finde dig en den behandling som du allerede har fået fra hende..!!

Den står nok på lægeskift!

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

christina92 skriver:

Den står nok på lægeskift!

Du bør ihvertfald overveje det grundigt, for jeg tror desværre ikke din læge vil ændre sig til noget bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.