.....er bare så trist!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

christina92

Camillos skriver:

nej det burde de nemlig ikke ... men dine tanker om graviditet kan nemt skubbe din cyklus eller hvis du er meget stresset.. for der ikke er noget galt.

Ja det kunne nemlig sagtens tænkes at det er derfor. men så forstår jeg bare ikke hvorfor jeg skal have så ondt.

men det kan lægen forhåbentlig fortælle mig i løbet af ugen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

1012lmp

Årh søde det er da også bare træls altså

Men som jeg skrev til dig tidligere kan kroppen godt blive mærkelig efter p-pille stop og det kan tage noget tid inden de er ude af kroppen! Og du kan ikke regne med en cyklus på 28 dage efter stoppet.

Anmeld

5. november 2011

christina92

1012lmp skriver:

Årh søde det er da også bare træls altså

Men som jeg skrev til dig tidligere kan kroppen godt blive mærkelig efter p-pille stop og det kan tage noget tid inden de er ude af kroppen! Og du kan ikke regne med en cyklus på 28 dage efter stoppet.

Nej det kan jeg ikke.. men 35 dage har jeg bare aldrig prøvet før. og slet ikke med smerter på den her måde.

Men det kan også være det bare er mit stressede hoved der holder det væk. vi kunne jo næsten være ved en ny ÆL nu hvis det ikke var lykkedes første gang og nu aner vi ikke hvordan, hvornår eller noget som helst om hvordan det skal gå.

Anmeld

7. november 2011

christina92

Update!!

Har været til læge i dag pga. smerterne. Hun siger alt er som det skal være og jeg har hvartfald ikke blærebetændelse.

Jeg havde jo håbet på at hun kunne fortælle om jeg er gravid eller ej, evt. ved en blodprøve, men nej nej. jeg må teste videre og vente på at se hvad der sker.

Hun vil ikke høre fra mig igen, med mindre jeg er gravid eller jeg ikke har haft mens i to år da jeg er så ung..  Øv bøv fidus mageri!!

Anmeld

8. november 2011

babysteps

Øb bøv hvor træls!

Kom gerne med en update, da jeg selv har de der smerter i venstre side af underlivet og stadig tester negativt

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

christina92 skriver:

Update!!

Har været til læge i dag pga. smerterne. Hun siger alt er som det skal være og jeg har hvartfald ikke blærebetændelse.

Jeg havde jo håbet på at hun kunne fortælle om jeg er gravid eller ej, evt. ved en blodprøve, men nej nej. jeg må teste videre og vente på at se hvad der sker.

Hun vil ikke høre fra mig igen, med mindre jeg er gravid eller jeg ikke har haft mens i to år da jeg er så ung..  Øv bøv fidus mageri!!

Hvaaaad???

Din læge vil ikke tage blodprøver på dig?

Og så vil hun ikke hører fra dig, med mindre du er gravid eller ikke har haft din men i 2ÅR???? Håber du har skrevet forkert, hvis ikke - så er hun da en virkelig dårlig læge!! :/

Anmeld

8. november 2011

Miss Church

christina92 skriver:

Update!!

NEEEEJ?! Hvad pokker er det for en besked at sende dig hjem med?!  Hold da op jeg var blevet mega gal hvis min læge havde sagt sådan til mig. 

Er det et lægehus du er knyttet til? For så tror jeg at jeg ville ringe til sekretæren og snakke med hende. Synes tit at de er mere forstående end lægerne. Så kan hun måske få dig ind til en anden læge?

Forstår slet ikke den udtalelse. Da jeg havde problemer med smerter i underlivet, sagde min læge til mig, at hun skulle tage en g-test på mig. Det skulle de ved alle unge piger, som havde problemer af en eller anden grund.

Anmeld

8. november 2011

christina92

Honey<3 skriver:

Hvaaaad???

Din læge vil ikke tage blodprøver på dig?

Og så vil hun ikke hører fra dig, med mindre du er gravid eller ikke har haft din men i 2ÅR???? Håber du har skrevet forkert, hvis ikke - så er hun da en virkelig dårlig læge!! :/

Det er desværre ganske korrekt.

Føler at hun har smidt vores lille bebse drøm hel på gulvet, for tror virkelig ikke jeg er gravid denne gang.

Anmeld

8. november 2011

christina92

Miss Church skriver:

NEEEEJ?! Hvad pokker er det for en besked at sende dig hjem med?!  Hold da op jeg var blevet mega gal hvis min læge havde sagt sådan til mig. 

Er det et lægehus du er knyttet til? For så tror jeg at jeg ville ringe til sekretæren og snakke med hende. Synes tit at de er mere forstående end lægerne. Så kan hun måske få dig ind til en anden læge?

Forstår slet ikke den udtalelse. Da jeg havde problemer med smerter i underlivet, sagde min læge til mig, at hun skulle tage en g-test på mig. Det skulle de ved alle unge piger, som havde problemer af en eller anden grund.

Ja der er tilknyttet et lægehus.

Og jeg var nok bare for autoritetstro. og tænkte at sådan var det jo nok bare.

Da hun fik afvide at jeg testede negativ lørdag morgen, gik hun hel fra emnet og sagde sådan var det jo så må jeg se tiden an.

Anmeld

8. november 2011

christina92

babysteps skriver:

Øb bøv hvor træls!

Kom gerne med en update, da jeg selv har de der smerter i venstre side af underlivet og stadig tester negativt

Jeg skal nok komme med update... når der en gang sker noget. hvilket jeg da håber er inden for de næste TO ÅR!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.