7+6 og bløder hjælppppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

th

Anonym skriver:

GODT NYT PIGER

det var BARE et sprængt blodkar

så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket..

er så glad og lettet nu..

og tak for støtten

EJ HVOR DEJLIGT:::::

Ville ikke lukke ned før du havde skrevet....... er så gld på dine vegne. blev du også scannet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Hvor er det dejligt at høre!  Det hele kan sgu hurtigt vende på ingen tid. Men godt du fik det tjekket! Har du stadig smerter?

ja, men ikke mere end alm mens smerter, og det sagde lægen var meget normalt

så er så glad lige nu

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

EJ HVOR DEJLIGT:::::

Ville ikke lukke ned før du havde skrevet....... er så gld på dine vegne. blev du også scannet

de ville ikke scanne, da blødningen faktisk var stoppet og de kunne se lidt rester af blod, men tørret blod... så de var ikke bekymrede...

og så har jeg stadig MEGA kvalme og hovedpine, så der er vidst ingenting at være bekymret over mere...

Anmeld

4. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

GODT NYT PIGER

så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket..

og tak for støtten

Hvor er det bare godt 

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

de ville ikke scanne, da blødningen faktisk var stoppet og de kunne se lidt rester af blod, men tørret blod... så de var ikke bekymrede...

og så har jeg stadig MEGA kvalme og hovedpine, så der er vidst ingenting at være bekymret over mere...

det var rart at høre... held og lykke med det hele

jeg er ved at få min søn  til at overgive sig, han plejer at sove kl. 2015-2030.. men lige i dag hvorkæresten er til j dag og jeg har det dårligt da mener han ikke han skal sove....

Anmeld

5. november 2011

louisevl

Anonym skriver:

GODT NYT PIGER

og tak for støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.