Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: GODT NYT PIGER det var BARE et sprængt blodkar så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket.. er så glad og lettet nu.. og tak for støtten
GODT NYT PIGER
det var BARE et sprængt blodkar
så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket..
er så glad og lettet nu..
og tak for støtten
EJ HVOR DEJLIGT:::::
Ville ikke lukke ned før du havde skrevet....... er så gld på dine vegne. blev du også scannet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malli skriver: Hvor er det dejligt at høre! Det hele kan sgu hurtigt vende på ingen tid. Men godt du fik det tjekket! Har du stadig smerter?
Hvor er det dejligt at høre! Det hele kan sgu hurtigt vende på ingen tid. Men godt du fik det tjekket! Har du stadig smerter?
ja, men ikke mere end alm mens smerter, og det sagde lægen var meget normalt
så er så glad lige nu
th skriver: EJ HVOR DEJLIGT::::: Ville ikke lukke ned før du havde skrevet....... er så gld på dine vegne. blev du også scannet
de ville ikke scanne, da blødningen faktisk var stoppet og de kunne se lidt rester af blod, men tørret blod... så de var ikke bekymrede...
og så har jeg stadig MEGA kvalme og hovedpine, så der er vidst ingenting at være bekymret over mere...
Hvor er det bare godt
Anonym skriver: de ville ikke scanne, da blødningen faktisk var stoppet og de kunne se lidt rester af blod, men tørret blod... så de var ikke bekymrede... og så har jeg stadig MEGA kvalme og hovedpine, så der er vidst ingenting at være bekymret over mere...
det var rart at høre... held og lykke med det hele
jeg er ved at få min søn til at overgive sig, han plejer at sove kl. 2015-2030.. men lige i dag hvorkæresten er til j dag og jeg har det dårligt da mener han ikke han skal sove....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128