7+6 og bløder hjælppppp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
25 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

ja jeg bløder som sagt, frisk blod og er 7+6 og har smerter

hvad gør de hvis jeg kommer til vatglægen???

ved ikke om jeg tør at ringe

hjælp piger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

louisevl

Anonym skriver:

hjælp piger...

Jeg ved ikke hvad de gør, men synes bestemt du skal ringe til vagtlægen med det samme!!!!!

Krydser  for at alt er som det skal være....

Anmeld

4. november 2011

S.Maria

Ved heller ikke hvad de gør, men ville helt klart også ringe til vagtlægen og høre hvad de siger....

Anmeld

4. november 2011

Malli

Anonym skriver:

hjælp piger...

sender dig en krammer, det forsvinder desværre nok ikke af at du prøver at undgå at ringe til vagtlægen. jeg aborterede for en uge siden 6+2 og jeg frygtede også at lægen ville sige det jeg frygtede at høre. Du må se at få ringet, og forhåbentlig blive tjekket, hvis ikke det er en SA så er det bare med at blive beroliget, så du ikke laver unødvendig stress og påvirker din krop!  for at der ingenting er i vejen... KNUS

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

jamen bliver man scannet eller hvad sker der???

man kan jo bløde af mange årsager

jeg er så bange lige nu

Anmeld

4. november 2011

AnneP

Anonym skriver:

hjælp piger...

Sender dig et stort kram!!!! -og skynd dig så at få ringet!! du får ingen ro inden det er gjort!

for alt er som det skal være!!

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

sender dig en krammer, det forsvinder desværre nok ikke af at du prøver at undgå at ringe til vagtlægen. jeg aborterede for en uge siden 6+2 og jeg frygtede også at lægen ville sige det jeg frygtede at høre. Du må se at få ringet, og forhåbentlig blive tjekket, hvis ikke det er en SA så er det bare med at blive beroliget, så du ikke laver unødvendig stress og påvirker din krop!  for at der ingenting er i vejen... KNUS

jamen hvad gjorde de ved dig ved vagtlægen??? mærkede de på dig eller scannede dig eller hvad???

er så bange for at blive sendt hjem med en besked om at jeg er ved at abortere

Anmeld

4. november 2011

louisevl

Anonym skriver:

jamen hvad gjorde de ved dig ved vagtlægen??? mærkede de på dig eller scannede dig eller hvad???

Men hvis du ikke ringer finder du jo ikke ud af det med det samme...Og nej ville da bestemt ikke være sjovt at få af vide, men i det mindste ville man da vide hvad der skete...

MEN det kan jo også være det er ingenting, der er nogle der bløder i deres graviditet....

Så skynd dig nu at ringe og få vished

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

louisevl skriver:

Men hvis du ikke ringer finder du jo ikke ud af det med det samme...Og nej ville da bestemt ikke være sjovt at få af vide, men i det mindste ville man da vide hvad der skete...

MEN det kan jo også være det er ingenting, der er nogle der bløder i deres graviditet....

Så skynd dig nu at ringe og få vished

ja jeg må jo nok hellere ringe

krydser fingre for at der ikke er noget....

åårhhh jeg vil ikke det her.. piv piv piv..

Anmeld

4. november 2011

Malli

Anonym skriver:

jeg blev først undersøgt gynækologisk og derefter scannet. Der kunne de så konstatere at det var en SA som var i gang, men jeg skulle vente nogle dage og så fik jeg taget en blodprøve, som skulle måle mit HCG tal, da jeg fik svar på denne, var mit HCG tal på 2 - så der var desværre ikke så meget håb tilbage... Se at få ringet, så du kan få lidt ro i sjælen! For ja du har ret, blødning kan skyldes mange ting, har du smerter? og bløder du meget?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.