Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har aborteret 6 gange og hvis du ringer til vagtlægen vil de formentlig bede dig komme ind og så bliver du scannet. Hvis de ikke tilbyder dig det, ville jeg kræve det da du ellers går rundt i uvidenhed.
uanset hvad så er frisk blod og smerter ikke ret godt, så det SKAL tjekkes, og det går jo ikke bare over fordi du ikke ringer! Få det "overstået"
Håber det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mon ikke han bare beder dig kontakte egen læge mandag? De kan jo ikke stoppe den hvis det er en SA der er i gang - og jeg synes sgu ofte de vagtlæger afviser folk
Håber for dig at det blot er en blodansamling og at alt er godt
har fået en tid her 21.30..
skal nok komme med en update når jeg kommer hjem
jeg er meget nervøs, men håber på det bedste....
kryds fingre for mig piger....
håber i er der til at støtte hvis jeg kommer hjem med dårlige nyheder...
knus
Anonym skriver: har fået en tid her 21.30.. skal nok komme med en update når jeg kommer hjem jeg er meget nervøs, men håber på det bedste.... kryds fingre for mig piger.... håber i er der til at støtte hvis jeg kommer hjem med dårlige nyheder... knus
krydser alt hvad krydse kan
til dig..
vi skal nok støtte dig lige meget hvad der sker.
Krydser alt hvad jeg kan
Og selvfølgelig vil der være støtte hvis du kommer hjem med dårligt nyt
GODT NYT PIGER
det var BARE et sprængt blodkar
så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket..
er så glad og lettet nu..
og tak for støtten
Anonym skriver: GODT NYT PIGER det var BARE et sprængt blodkar så er rolig nu, fik lavet en gynækologisk undersøgelse og det hele så fint ud, og livmoderhalsen var pænt lukket.. er så glad og lettet nu.. og tak for støtten
jubiii... dejlige nyheder! RIGTIG god weekend til dig! Og godt du fik ringet og tog derop, så kan du slappe helt af igen!
Malli skriver: jubiii... dejlige nyheder! RIGTIG god weekend til dig! Og godt du fik ringet og tog derop, så kan du slappe helt af igen!
ja det var skønt troede sku lige det var ved at ende galt, men den lille har det fint inde i maven
iihhh jeg er så lettet og glad nu...
Anonym skriver: ja det var skønt troede sku lige det var ved at ende galt, men den lille har det fint inde i maven iihhh jeg er så lettet og glad nu...
Hvor er det dejligt at høre! Det hele kan sgu hurtigt vende på ingen tid. Men godt du fik det tjekket! Har du stadig smerter?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128