Kan det være tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

th

Anonym skriver:

Nej, blev bare mærket på og fik tjekket urin, der var lidt blod i urinen men alle tegn på blærebetændelse var negativ, og hun undersøgte mig og jeg er 1 cm åben, så de sagde de slet ikke vidste noget som helst  og at jeg skulle ringe igen hvis det blev værre eller fortsatte  fik ikke meget klarhed derfra i hvert fald..

HVADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Har de ikke kørt ctg på dig.... det er bare ikke rigtig........................

det kan du sgu da ikke bruge til noget så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

HVADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Har de ikke kørt ctg på dig.... det er bare ikke rigtig........................

det kan du sgu da ikke bruge til noget så

Nej synes heller ikke jeg fik NOGET ud af besøget udover at de ikke vidste om det var veer eller noget, og hun sagde "ja du kan måske godt føde i nat, hvis det ikke er blærebetændelse.." hmm 

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

Nej synes heller ikke jeg fik NOGET ud af besøget udover at de ikke vidste om det var veer eller noget, og hun sagde "ja du kan måske godt føde i nat, hvis det ikke er blærebetændelse.." hmm 

ville gå amork med den besked.....

ville ringe igen om 1 time selvom du ikke synes det er sket noget og sige du har fået det værre.. (altså hvis du har det som nu ellers ring før)

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ville gå amork med den besked.....

ville ringe igen om 1 time selvom du ikke synes det er sket noget og sige du har fået det værre.. (altså hvis du har det som nu ellers ring før)

Ringer helt sikkert hvis det fortsætter, det bare ikke normalt det her .. Synes det lidt sjusket, når de burde være uddannet til at fortælle en om det er veer eller andet 

Anmeld

4. november 2011

nathja

det er da den mest useriøse fg jeg har hørt om, det er bare SÅ meget IKKE iorden, de er da fagfolk på området og SKAL tage folk der ringer ind og er i tvivl alvorligt UANSET.. jeg var flejnet hvis det var mig.. min baby er da for vigtig til deres useriøse fis..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

det er da den mest useriøse fg jeg har hørt om, det er bare SÅ meget IKKE iorden, de er da fagfolk på området og SKAL tage folk der ringer ind og er i tvivl alvorligt UANSET.. jeg var flejnet hvis det var mig.. min baby er da for vigtig til deres useriøse fis..

Havde bare så mange smerter deroppe at jeg ikke magtede noget som helst, og det gjorde mig så ulykkelig at de ikke kunne sige hvad det præcis var :s synes de burde vide om det er veer eller hvad faen det er? Oh ha! men ringer igen senere eller i morgen hvis det fortsætter, for kan simpelthen ikke holde det ud 

Anmeld

4. november 2011

nathja

jeg havde ringet MED DET SAMME og bedt om endnu en undersøgelse. er det din første? for så må du jo forælle dem at du er bange og nervøs oveni og hvis du får fat i samme som før så bed om en anden, de har en backup vagt, du er i din gode ret til at bede om at blive undersøgt af en anden..

husk din baby og din tryghed kommer før alt andet lige nu og du skal ikke finde dig i deres useriøsitet, det er din baby det gælder..

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

jeg havde ringet MED DET SAMME og bedt om endnu en undersøgelse. er det din første? for så må du jo forælle dem at du er bange og nervøs oveni og hvis du får fat i samme som før så bed om en anden, de har en backup vagt, du er i din gode ret til at bede om at blive undersøgt af en anden..

husk din baby og din tryghed kommer før alt andet lige nu og du skal ikke finde dig i deres useriøsitet, det er din baby det gælder..

Okay tak for svar! må jeg så gøre!! 

Anmeld

4. november 2011

nathja

det er bare hvad jeg ville gøre, har selv været inde et par gange i hver graviditet indtil nu og har hver gang fået kørt ctg..

venter pt. nr. 3 så ved da lidt om lidt..hihi

Anmeld

4. november 2011

nathja

håber på snarlig update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.