Kan det være tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ville ringe til fg.. kom med update

skal nok, takker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Jeg ville også ringe til fg nu, bare for at være på den sikre side

okay gør jeg så, tak for svar 

Anmeld

4. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

okay gør jeg så, tak for svar 

Så liiidt - kom med en update ?

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Så liiidt - kom med en update ?

Har været derinde nu og de kan ikk sige om det er veer eller en infektion :s så skulle komme igen hvis det blev værre 

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ville ringe til fg.. kom med update

Har været derinde nu og de kan ikk sige om det er veer eller en infektion :s så skulle komme igen hvis det blev værre 

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

ok... men det er jo rart der ikke er noget galt, og at de ville se dig...

for at det er veer så du snart kan får din baby ved dig

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

ok... men det er jo rart der ikke er noget galt, og at de ville se dig...

for at det er veer så du snart kan får din baby ved dig

Takker  håber også snart jeg får min trold i armene

Anmeld

4. november 2011

nathja

med sådanne symptomer også tæt på termin er det helt klart fg der skal ringes til..

fik du ikke kørt en ctg da du var derinde, blev du undersøgt??ctgén ville da klart vise om der var småveer igang, og en undersøgelse ville vel også vise om der var indre tegn på fødsel..

havde ikke selv nogen symptomer på forestående fødsel nogen af gangene, andet end at pludselig gik vandet også var det bare afsted..

håber for dig at det er baby der gerne vil ud..  

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

med sådanne symptomer også tæt på termin er det helt klart fg der skal ringes til..

fik du ikke kørt en ctg da du var derinde, blev du undersøgt??ctgén ville da klart vise om der var småveer igang, og en undersøgelse ville vel også vise om der var indre tegn på fødsel..

havde ikke selv nogen symptomer på forestående fødsel nogen af gangene, andet end at pludselig gik vandet også var det bare afsted..

håber for dig at det er baby der gerne vil ud..  

Nej, blev bare mærket på og fik tjekket urin, der var lidt blod i urinen men alle tegn på blærebetændelse var negativ, og hun undersøgte mig og jeg er 1 cm åben, så de sagde de slet ikke vidste noget som helst  og at jeg skulle ringe igen hvis det blev værre eller fortsatte  fik ikke meget klarhed derfra i hvert fald..

Anmeld

4. november 2011

nathja

SERIØST??? det er fandme da ikke i orden.. havde det været mig havde jeg ringet igen og sagt at jeg ville undersøges ordentligt.. havde ikke fundet mig i det..

hvis du er 1 cm åben er din fødsel jo så småt igang, så den melding er da bare ikke prof..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.