Kan det være tegn på snarlig fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har hele dagen haft ligesom mens smerter, og en voldsom smerte omkring urinrøret og op i maven, har en fornemmelse af dårlig mave, og får sådan noget små jag i underlivet. Det er rigtigt ubehageligt og min mave er også større end den plejer! overvejer at ringe til fødegangen da det har stået på siden klokken 1. Nogen der kender til disse tegn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Anonym trådstarter

op 

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

Jeg har hele dagen haft ligesom mens smerter, og en voldsom smerte omkring urinrøret og op i maven, har en fornemmelse af dårlig mave, og får sådan noget små jag i underlivet. Det er rigtigt ubehageligt og min mave er også større end den plejer! overvejer at ringe til fødegangen da det har stået på siden klokken 1. Nogen der kender til disse tegn? 

altså jeg havde også som om jeg havde dårlig mave i løbet af den dag hvor jeg fik veer om aften og fødte kl. 3.02, så  for dig

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

altså jeg havde også som om jeg havde dårlig mave i løbet af den dag hvor jeg fik veer om aften og fødte kl. 3.02, så  for dig

Tak fordi du gad at svare! er desperat efter svar  krydser også fingre, håber det virkelig

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

Tak fordi du gad at svare! er desperat efter svar  krydser også fingre, håber det virkelig

kan jeg godt forstå...

er du tæt på termin

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

kan jeg godt forstå...

er du tæt på termin

Ja få dage 

Anmeld

4. november 2011

Muhmi

Måske kunne det være en blærebetændelse??

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Måske kunne det være en blærebetændelse??

håber det ikke, men tager nok hen og bliver tjekket ved vagtlægen hvis det nu kan være det, for fuuuuuck dte gør ondt! skal jeg ringe til fødegangen eller vagtlægen så?

Anmeld

4. november 2011

th

Anonym skriver:

håber det ikke, men tager nok hen og bliver tjekket ved vagtlægen hvis det nu kan være det, for fuuuuuck dte gør ondt! skal jeg ringe til fødegangen eller vagtlægen så?

ville ringe til fg.. kom med update

Anmeld

4. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ville også ringe til fg nu, bare for at være på den sikre side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.