Hjælp søger twilight saga på dvd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. november 2011

twinboys

Kofoed. skriver:

Derfor vil jeg også foreslå man kun læser de 3 første og så ser daggry del 1, så kan man med garanti ikke vente 1 år på afslutningen, derfor læser mange sikker daggry bagefter.

Nu har jeg selv læst daggry lidt for mange gange, så vil med garanti blive skuffet, men nøj hvor jeg glæder mig alligevel, ihh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

BabyMus

Kofoed. skriver:

Derfor vil jeg også foreslå man kun læser de 3 første og så ser daggry del 1, så kan man med garanti ikke vente 1 år på afslutningen, derfor læser mange sikker daggry bagefter.

Nu har jeg selv læst daggry lidt for mange gange, så vil med garanti blive skuffet, men nøj hvor jeg glæder mig alligevel, ihh.

Ja det er jo lige det. For dem som ikke har læst bogen de vil jo sikkert også blive mere overrasket eller hvad man kan sige, over de ting der kommer til at ske i filmen. Hvor vi andre som har læst dem, vi ved hvad der kommer til at ske.

Men ja, man kunne jo sagtens vente med at læse dem til efter man har set filmen, nu der ikke er så lang tid tilbage. Så er det bare os andre som har læst dem 117 gange.

Ja det bliver skønt endelig at skulle se den!

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

BabyMus skriver:

Ja det er jo lige det. For dem som ikke har læst bogen de vil jo sikkert også blive mere overrasket eller hvad man kan sige, over de ting der kommer til at ske i filmen. Hvor vi andre som har læst dem, vi ved hvad der kommer til at ske.

Men ja, man kunne jo sagtens vente med at læse dem til efter man har set filmen, nu der ikke er så lang tid tilbage. Så er det bare os andre som har læst dem 117 gange.

Ja det bliver skønt endelig at skulle se den!

Så lang tid?????? Synes der er alt for længe til den 15 november 2012...

Anmeld

5. november 2011

BabyMus

Kofoed. skriver:

Så lang tid?????? Synes der er alt for længe til den 15 november 2012...

Ja der er alt for lang tid til. Forstår ikke der skal gå et helt år, altså. Vi vil se Renesmee!  

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

BabyMus skriver:

Ja der er alt for lang tid til. Forstår ikke der skal gå et helt år, altså. Vi vil se Renesmee!  

Ja da. men tror du ikke filmen slutter der hvor jakobs del af bogen slutter?

Anmeld

5. november 2011

BabyMus

Kofoed. skriver:

Ja da. men tror du ikke filmen slutter der hvor jakobs del af bogen slutter?

Jo det tror jeg. Selvom det ser ud til de har lavet lidt om på de klip man ser. Så er ikke helt sikker på om det bliver 100% det samme. Men vi må hellere lade være med at skrive mere om handlingen, til dem som ikke har læst dem. (:

Anmeld

5. november 2011

Kofoed.

BabyMus skriver:

Jo det tror jeg. Selvom det ser ud til de har lavet lidt om på de klip man ser. Så er ikke helt sikker på om det bliver 100% det samme. Men vi må hellere lade være med at skrive mere om handlingen, til dem som ikke har læst dem. (:

Det er dig der har sagt for meget Hehe. Men ja, vi kan diskutere filmen om en måned, så er det folk egen skyld

Anmeld

5. november 2011

BabyMus

Kofoed. skriver:

Det er dig der har sagt for meget Hehe. Men ja, vi kan diskutere filmen om en måned, så er det folk egen skyld

Det kan godt være, men folk som ikke har læst bogen får jo alligevel ikke noget ud af at jeg siger jeg glæder mig til at se "R" - de ved jo ikke hvem det er alligevel. (:

Men ja, lad os få en debat i gang efter filmen har haft premiere. Det virker jo til der er en del Twilight fans herinde. (:

Anmeld

6. november 2011

Nessie

twinboys skriver:

Hjælp er ude efter twilight saga på dvd... Nogle der ligger inde med nogle de gerne vil sælge .... Majbritt

Jeg har lige bestilt en boks hos El-Giganten for 99,- kr. Den skal bare afhentes inden for 48 timer.

Man kan også få den leveret for 19,- kr. Det er jo billigt for 3 film

Anmeld

6. november 2011

Kofoed.

BabyMus skriver:

Det kan godt være, men folk som ikke har læst bogen får jo alligevel ikke noget ud af at jeg siger jeg glæder mig til at se "R" - de ved jo ikke hvem det er alligevel. (:

Men ja, lad os få en debat i gang efter filmen har haft premiere. Det virker jo til der er en del Twilight fans herinde. (:

Men R er intetkøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.