Hjælp søger twilight saga på dvd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. november 2011

maria87

twinboys skriver:

og så i biffen den 19.nov og se nr. 4 weeeeeeeeeeeee sammen med 14 piger

iiih jeg glæder mig os til skal i biografen og se den, har jeg ventet på i et heeeelt år nu.. hehehe.... fedt at du fik lagt den til side, skønt at man kan hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

twinboys

maria87 skriver:

iiih jeg glæder mig os til skal i biografen og se den, har jeg ventet på i et heeeelt år nu.. hehehe.... fedt at du fik lagt den til side, skønt at man kan hjælpe....

Anmeld

4. november 2011

BabyMus

twinboys skriver:

hjæææælp har ikke læst bøgerne... er det bedst at læse dem først???

Altså det ville jeg jo mene, men det er jo nok op til en selv. Der er også mange der siger at de bliver skuffede fordi filmen ikke lever 100% op til bogen. Der sker bare mange ting i denne film / bog, men det er jo lidt svært at sige nu når man ikke har set filmen endnu, hvordan de kommer til at lave den. Men helt klart at bøgerne er bedre end filmene. Fordi man får alt med, og ikke kun det de har valgt at filmmatisere.

Anmeld

4. november 2011

BabyMus

isabellamor skriver:

jeg er en klaphat til at læse bøger... jeg læser en halv bog og så mister jeg interessen

Hehe jamen der er vi jo alle heldigvis så forskellige. Jeg elsker at læse og ville ikke kunne leve uden. Ville ikke kunne gå ind og se sådan en film hvis jeg vidste at der var en bog jeg ikke havde læst. Ville føle mig total uforberedt på at se den film. Men igen, sådan er vi jo så forskellige. (:

Anmeld

4. november 2011

maria87

twinboys skriver:

hjæææælp har ikke læst bøgerne... er det bedst at læse dem først???

altså jeg er GLAD for at jeg så filmene først inden jeg købte bøgerne, fordi filmene er SÅ gode, men Bøgerne Er VIRKELIG gode, meget meget meget bedre end filmene... så hvis du spørg mig vil jeg se filmene først  

Anmeld

4. november 2011

BabyMus

Og så er det bare vildt irriterende at man skal vente et helt år før del 2 kommer! Med den sidste Harry Potter gik der i det mindeste "kun" et halvt år mellem del 1 og del 2. Og det føltes som alt for lang tid!

Anmeld

4. november 2011

.....

twinboys skriver:

og så i biffen den 19.nov og se nr. 4 weeeeeeeeeeeee sammen med 14 piger

Jeg skal også ind og se den.. Glæææder mig 

Anmeld

4. november 2011

twinboys

BabyMus skriver:

Hehe jamen der er vi jo alle heldigvis så forskellige. Jeg elsker at læse og ville ikke kunne leve uden. Ville ikke kunne gå ind og se sådan en film hvis jeg vidste at der var en bog jeg ikke havde læst. Ville føle mig total uforberedt på at se den film. Men igen, sådan er vi jo så forskellige. (:

jeg må ønske mig bøgerne men hvor skal man så købe dem henne???

Anmeld

4. november 2011

twinboys

maria87 skriver:

altså jeg er GLAD for at jeg så filmene først inden jeg købte bøgerne, fordi filmene er SÅ gode, men Bøgerne Er VIRKELIG gode, meget meget meget bedre end filmene... så hvis du spørg mig vil jeg se filmene først  

ok hvor købte du bøgerne henne???

Anmeld

4. november 2011

twinboys

Strawberry skriver:

Jeg skal også ind og se den.. Glæææder mig 

weeeeeeeeeeeee hvornår....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.