Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hjælp er ude efter twilight saga på dvd... Nogle der ligger inde med nogle de gerne vil sælge .... Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Hjælp er ude efter twilight saga på dvd... Nogle der ligger inde med nogle de gerne vil sælge .... Majbritt
du kan købe alle 3 i kvikly lige nu for kun 200 kr...
maria87 skriver: du kan købe alle 3 i kvikly lige nu for kun 200 kr...
er det rigtigt.... weeeee tusind tak. Så skal jeg derned i dag... mange tak
twinboys skriver: er det rigtigt.... weeeee tusind tak. Så skal jeg derned i dag... mange tak
Jeps det er det, men jeg har også lige set at den 1 november kom boxen ud hvor alle tre film er i, den koster 159,- og den skal du købe i blockbuster men så skal du være MEGA hurtig fordi de har ikke så mange af dem
maria87 skriver: Jeps det er det, men jeg har også lige set at den 1 november kom boxen ud hvor alle tre film er i, den koster 159,- og den skal du købe i blockbuster men så skal du være MEGA hurtig fordi de har ikke så mange af dem
men 200 kr er stadig billigt for alle tre film
Det har jeg også set
juhuuuuuuuu jeg fik den lagt til side... juhuuuuuuuuuuuu
tusind tak....
Strawberry skriver: Det har jeg også set
jeps og nu har jeg den snart hos mig... har fået den lagt til side... skal hente den i dag...'
Majbritt
twinboys skriver: jeps og nu har jeg den snart hos mig... har fået den lagt til side... skal hente den i dag...' Majbritt
Yay
og så i biffen den 19.nov og se nr. 4 weeeeeeeeeeeee sammen med 14 piger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128