tanja. skriver:
hej piger
Ja, her i ventetiden på krøllen går man jo skiftevis og glæder sig og er pisse nervøs for hvordan det bliver
Så jer med børn ikke alt for langt fra hinanden, (der bliver to år mellem vores) fortæl hvad har været det hårdeste,det bedste, hvad ville i gerne have kunnet gøre anderledes, er der bestemte ting der har været helt uundværligt
kom os gerne med gode råd om alting eller ingenting
fortæl fortæl fortæl!!!
Tanja,Lærke og krøllen (12+6)
Mon ikke jeg kan give mit syn på dette - jeg har Lauge og Hjalte fra 2010, hvor der er 11 måneder imellem og det er fantastisk, til tider lidt hårdt, men jeg gjorde det gerne igen - mens jeg har været på barsel med Hjalte har jeg også holdt Lauge hjemme, så vil har hygget alle tre sammen 
Dette kan dog være hårdt, da man er på hele tiden, for de sover jo på skift, når den lille er så lille og den store kun sover 1 gang om dagen - men det har været super - og fik jeg valget igen, så ved jeg udemærket godt hva jeg ville gøre - PRÆCIS det samme 
Det hårdeste var helt klart at fordi den store endnu ikke sov igennem og den lille selvfølgelig heller ikke gjorde, var der ikke meget søvn og jeg kunne jo heller ikke smide mig på sofaen, når den lille sov, for der var den store jo oppe og omvendt, men det vænner man sig hurtigt til (jeg gjorde hvert fald - og er stadig oppe mange gange om natten) 
Og tillykke med krøllen
Anmeld