Jeg mangler lidt at folk siger deres mening:-).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Pige2009

EKBJ skriver:

Jeg tænker også meget på mig selv og barnet lige omkring det. Men det betyder meget for mig hvordan min kæreste har det med det. 

Din kæreste kan vel sagtens være der selvom du bor hos hende I den givne situation skal du tænke på dig selv og barnet, så må din kæreste finde sig i at spille 2. violin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Sara.

Hvis dig og din kæreste bor sammen, har det godt og det er fælles barn, så kan jeg godt forstå ham.... han vil vel også være sammen med dig og hans lille nye baby. Den første tid er så speciel og går så hurtig... kan godt forstå han ikke vil være den foruden...

Men samtig kan jeg godt forstå at du føler det trygt ved din mor.... der er ikke mulighed for at du kan være der en uge og hun så kan komme på besøg ofte? sådan lidt et kompromi....

Men kommer an på meget... er i vant til at bo selv osv

Anmeld

3. november 2011

Tvillingemor80

Hvis du føler du har brug for søtte så synes jeg du skal bo ved din mor, men kan godt forstå din kæreste også gerne vil være far osv. 

Kunne han evt bo hos din mor sammen med dig i den periode det står på, så kan han måske også lære nogle ting 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

ano14316 skriver:

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at bo sammen din mor i en periode.. 

Du er trods alt kun 15 år, og normalt bor man jo hjemme som 15 årig, ved ikke hvad du gør.. 

Jeg kan huske at jeg snakkede med min mor om det da jeg var omkring 15 år, fordi jeg ikke ønskede abort, hvis jeg skulle blive gravid, og der kan jeg da huske at vi snakkede om, at det barn bare ville have en mor og en ekstra mor som også var mormor.. altså ville VI få et barn og jeg skulle ikke stå med det alene.. 

Har du snakket med din mor om det.. og hvad siger hun? er hun interesseret i at få et spædbarn i hjemmet igen..? Og hvis hun er instillet på det, så ville jeg sige at du skulle tage dig al den tid du havde behov for hjemme hos hende.. 

hvor gammel er din kæreste?

Jeg når lige og blive 16, men gør vidst ikke den store forskel? 
Min mor har selv tilbudt at jeg kunne bo ved hende det første stykke tid, hun er klar til at hjælpe og det hele. :-) 

min kæreste er 21, og på et tidspunkt skal vi da også i egen bolig. men at få barn og skulle flytte hjemmefra er bare to alt for store ting på samme tid, synes jeg. 

Anmeld

3. november 2011

miinimeal

jeg boede ved min mor i knap en m¨åned, jeg var også meget ung fødte bsom 16 årige blev 17 en måned efter,

du skal mærke efter inden i dig selv om hvordan og hvorledes du har det med at bo lidt ved din mor,(;

om det er nok med en uges tid eller længere er op til dig,

men personligt var jeg glad for at blive mig selv igen,(;

(;

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

gravid20 skriver:

Du skal ikke flytte fra de gamle før du er klar .. 

nu kan jeg se du kun er 15.. har du overhoved snakket med kommunen om dine muligheder for at flytte hjemmefra allerede ?? (: der er vel noget med at de skal være inde over det første stykke tid når man er under 18. 

Vi har undersøgt mulighederne:-). 

Anmeld

3. november 2011

Dot D

P.g.a. min bækkenløsning blev værre efter jeg fødte, min mand skulle arbejde udenlands, så blev Sophie og jeg passet hos mine forældre.

Min mor lå meget syg (for døden) så jeg ser det som en fantastisk tid, det var ca en måned, vi blev passet. Tror faktisk godt, at jeg kunne have fundet på at være derude selvom, jeg ikke havde haft bækkenløsning.

Og jeg var 29 år, hi hi

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

ano14316 skriver:

Hvad ville problemet være hvis du boede hjemme mere end en måned?

Der ville ikke være være noget problem som sådan. Han føler bare ikke han bliver ligeså stor en del af det som hvis vi boede alene? lige på det punkt forstår jeg ham ikke rigtig. 

Anmeld

3. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dot D skriver:

P.g.a. min bækkenløsning blev værre efter jeg fødte, min mand skulle arbejde udenlands, så blev Sophie og jeg passet hos mine forældre.

Min mor lå meget syg (for døden) så jeg ser det som en fantastisk tid, det var ca en måned, vi blev passet. Tror faktisk godt, at jeg kunne have fundet på at være derude selvom, jeg ikke havde haft bækkenløsning.

Og jeg var 29 år, hi hi

Jeg er også 29 og er lige flyttet tættere på mine forældre for at have deres støtte, når nr 2 kommer - så intet unaturligt i at ville have oplandet med sig

Anmeld

3. november 2011

Dot D

Jeg er også 29 og er lige flyttet tættere på mine forældre for at have deres støtte, når nr 2 kommer - så intet unaturligt i at ville have oplandet med sig

Det er guld med god opbakning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.