Jeg mangler lidt at folk siger deres mening:-).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. november 2011

EKBJ

Min kæreste og jeg har diskutere meget om, om jeg skal bo ved min mor med barnet det første stykke tid. Han synes ikke jeg skal gøre det mere end en uge.. Jeg tror bare ikke en uge er nok for mig da jeg er så ung.. Og tror jeg mangler den der støtte fra en som har prøvet det 5 gange.. lige fra starten i hvert fald..

Ville blive rigtig glad for at høre jeres mening!!! :-). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

MelikkazMoar

EKBJ skriver:

Min kæreste og jeg har diskutere meget om, om jeg skal bo ved min mor med barnet det første stykke tid. Han synes ikke jeg skal gøre det mere end en uge.. Jeg tror bare ikke en uge er nok for mig da jeg er så ung.. Og tror jeg mangler den der støtte fra en som har prøvet det 5 gange.. lige fra starten i hvert fald..

jeg boede ved mine forældre den første uge.. (jeg er 19) og jeg synes det var fantastisk.. problemet er lidt at man måake kommer til at binde sig for meget til far og mor igen..

men hvis du føler det er rigtigt skal du virkelig gøre det !

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

EKBJ skriver:

Jeg synes, du skal bo hos hende lige så længe, det fungerer for dig og for din mor. Der er mange usikkerheder og så er det rart at have hjælp lige ved hånden. Måske har du kun brug for en uge - måske har du brug for en måned. Det ved du først, når du står midt i det

Held og lykke

Kh. Linda

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

MelikkazMoar skriver:

jeg boede ved mine forældre den første uge.. (jeg er 19) og jeg synes det var fantastisk.. problemet er lidt at man måake kommer til at binde sig for meget til far og mor igen..

men hvis du føler det er rigtigt skal du virkelig gøre det !

Min kæreste er bange for at jeg kommer til at bo der hjemme i over en måned. Kan sagtens forstå ham, men for mig betyder det bare meget at jeg kan få lidt erfaring af min mor :-). 

Anmeld

3. november 2011

EKBJ

Baagøe skriver:

Jeg synes, du skal bo hos hende lige så længe, det fungerer for dig og for din mor. Der er mange usikkerheder og så er det rart at have hjælp lige ved hånden. Måske har du kun brug for en uge - måske har du brug for en måned. Det ved du først, når du står midt i det

Held og lykke

Kh. Linda

Jeg tænker også meget på mig selv og barnet lige omkring det. Men det betyder meget for mig hvordan min kæreste har det med det. 

Anmeld

3. november 2011

ano14316

EKBJ skriver:

Jeg synes det lyder rigtig fornuftigt at bo sammen din mor i en periode.. 

Du er trods alt kun 15 år, og normalt bor man jo hjemme som 15 årig, ved ikke hvad du gør.. 

Jeg kan huske at jeg snakkede med min mor om det da jeg var omkring 15 år, fordi jeg ikke ønskede abort, hvis jeg skulle blive gravid, og der kan jeg da huske at vi snakkede om, at det barn bare ville have en mor og en ekstra mor som også var mormor.. altså ville VI få et barn og jeg skulle ikke stå med det alene.. 

Har du snakket med din mor om det.. og hvad siger hun? er hun interesseret i at få et spædbarn i hjemmet igen..? Og hvis hun er instillet på det, så ville jeg sige at du skulle tage dig al den tid du havde behov for hjemme hos hende.. 

hvor gammel er din kæreste?

Anmeld

3. november 2011

baby012

EKBJ skriver:

Du skal ikke flytte fra de gamle før du er klar .. 

nu kan jeg se du kun er 15.. har du overhoved snakket med kommunen om dine muligheder for at flytte hjemmefra allerede ?? (: der er vel noget med at de skal være inde over det første stykke tid når man er under 18. 

Anmeld

3. november 2011

ano14316

EKBJ skriver:

Jeg tænker også meget på mig selv og barnet lige omkring det. Men det betyder meget for mig hvordan min kæreste har det med det. 

Du skal tænke på DIG SELV!! og så må din kæreste bare følge med.. 

man er altså total centrum når man er gravid og nybagt mor!

Anmeld

3. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Der er jo ikke noget unaturligt i, at en 15-årig bor hos sine forældre, så jeg synes, du skal bo der lige så længe, som du har brug for det, og så må din kæreste evt tilbringe en del tid der sammen med jer

Anmeld

3. november 2011

ano14316

EKBJ skriver:

Min kæreste er bange for at jeg kommer til at bo der hjemme i over en måned. Kan sagtens forstå ham, men for mig betyder det bare meget at jeg kan få lidt erfaring af min mor :-). 

Hvad ville problemet være hvis du boede hjemme mere end en måned?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.