Min datter er halvandet år nu, og hun har fået det nogen gange efterhånden.. Jeg bor LIGE overfor McD, på den anden side af vejen faktisk, og burger king skråt overfor, og da jeg flyttede herop i marts, ville alle mine gæster derover, eller også kom de altid hjem til mig med en burger i hånden, så deres smagte min datter da..
- Også lidt for tit, hvis du soørg mig! 
Min datter har af og til (ikke ofte, meeen bestemt heller ikke sjældent) fået en cheaseburger (hun spiser IKKE en hel burger) pommesfriterne derovre fra er hun helt vild med..
Selv om hun VED at det er derovre vi får den "lækre" mad, spørg hun ALDRIG efter det, og jeg har en ide om, at det er fordi hun har et "normalt" forhold til det.. 

Omvendt, så laver vi stort set aldrig burgere, pommesfrites, pizza osv herhjemme, så det fast food hun har fået, er derovre fra..
Købespizzaer får vi heller aldrig (husker ikke om hun faktisk har smagt det.. Har hun, er det meget meget få gange, og noget jeg ikke ved af. Måske hun har fået det ved hendes far).. Jeg HADER sådanne pizzaer, så det er ganske enkelt ikke noget jeg køber.
Men jo, hun får McD/burger king, når jeg får det, eller når mine gæster engang imellem har lidt med (sker ikke så tit mere
hehe )
Anmeld