Børn og fastfood

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

MLT

Jeg tror, at Emma var omkring 6-7 måneder, da hun første gang fik pomfritter at gnaske på.. Hvis vi har været på McDonalds, så skal Emma selvfølgelig også have noget, så enden får hun nuggets, et toastbrød eller nogle pomfritter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

skønneunger

de har vel været omkring 10-12 måneder, kan ikke huske det præcist, men de fik et par pomfritter at gumle i, men syntes sugerørene var mere spændende

nu er de 3 og 9, den yngste har vel været på mcd omrking 2-3 gange i alt og den ældste vel en 12-15 gange, så altså ikke noget vi spiser tit det er som regel hvis vi er ude og shoppe på fisktorvet eller lign.

jeg kan slet ikke se noget galt i de får det mad en gang imellem så længe det ikke er en del af ens madplan

Anmeld

4. november 2011

Maja_4000

Caroline har smagt en bid af min burger fra mac d .. Og så har hun fået kanten fra et stykke pizza og tygge på Men det er også det .. Synes hun er alt for lille endnu .. Hun er jo ikke engang 11 måneder :b

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Hvor gammelt var dit barn første gang det fik MacDonalds, BurgerKing osv?

Og hvis det ikke har prøvet det fordi du er imod det, behøver du ikke svare

Noah fik hjemmelavet pizza på sin 2 års fødselsdag har intet imod hjemmelavet "junk food" da det begrænser hvor "junket" det er min mindste er kun 8 1/2 mdr og har ikke fået noget endnu.. ... Min dreng på 4 har aldrig været på fastfood restaurant (og kommer det ikke foreløbig )

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

myr81 skriver:

Slettet  havde lige overset at ts frabeder sig kommentarer fra dem der er imod 

Anmeld

4. november 2011

Bare mig..

Min datter er halvandet år nu, og hun har fået det nogen gange efterhånden.. Jeg bor LIGE overfor McD, på den anden side af vejen faktisk, og burger king skråt overfor, og da jeg flyttede herop i marts, ville alle mine gæster derover, eller også kom de altid hjem til mig med en burger i hånden, så deres smagte min datter da..  - Også lidt for tit, hvis du soørg mig!

Min datter har af og til (ikke ofte, meeen bestemt heller ikke sjældent) fået en cheaseburger (hun spiser IKKE en hel burger) pommesfriterne derovre fra er hun helt vild med..

Selv om hun VED at det er derovre vi får den "lækre" mad, spørg hun ALDRIG efter det, og jeg har en ide om, at det er fordi hun har et "normalt" forhold til det..

Omvendt, så laver vi stort set aldrig burgere, pommesfrites, pizza osv herhjemme, så det fast food hun har fået, er derovre fra..
Købespizzaer får vi heller aldrig (husker ikke om hun faktisk har smagt det.. Har hun, er det meget meget få gange, og noget jeg ikke ved af. Måske hun har fået det ved hendes far).. Jeg HADER sådanne pizzaer, så det er ganske enkelt ikke noget jeg køber. 

Men jo, hun får McD/burger king, når jeg får det, eller når mine gæster engang imellem har lidt med (sker ikke så tit mere hehe )

Anmeld

4. november 2011

Jeia

Min dreng var 18 mdr da han første gang fik en børnemenu med mælk  på McD. Vi blev sultne på en tur i nærheden af Prag, kunde ikke finde noget anden spisested.

Min lille på 11 mdr. har ikke smagt noget fastfood endnu, synes hun er for lille, hun får lov til at smage, når hun bliver stor nok til at protestere over den medbragte madpakke  

Jeg forsøger at lære mine børn at spise sundt, men synes også at de skal lære at det er ok, at hygge sig med noget usundt en gang imellem.

Anmeld

4. november 2011

<3

Min søn er lige fyldt 4 år og har fået det 2 gange. Første gang var han 3 år og fik så dårlig mave i tre dage og anden gang var i forrige måned. Vi bor lige ved siden af en kæmpe McD så han var ret interesseret i det.

Pizza fra et superlækkert italiensk pizzaria får vi ca. 1 gang om måneden med snackgrønt(gulerodsstave, agurkstave og cocktailtomater) og æble til Ja vi kan godt lide æble til pizza

Kh Kirsten

Anmeld

4. november 2011

Simon's moar <3

Tror Simon var omkring 1 år, da han smagte det første gang.. Nu er det heller ikke fordi, at vi over render Mac D og Burger King.. Synes ikke rigtig det mætter ordenligt.. 
Sidst vi var der, fik han en Happy Meal, som han spiste én pommes af, og det var det.. Så jeg måtte smøre en rugbrøds mad da vi kom hjem
Sidst han var der med hans far, gik han i feber kramper og blev indlagt, ved sku ikke, om han ku errinde det mad og så den episode, at det hang sammen for ham.. Han er trods alt 2 år og 4 mdr.. For det var lidt tid der efter, at min kæreste og jeg var der med ham..

Pizza kan han tilgengæld godt lide, spiser næsten lige så meget som mig :O Det spiser vi nu heller ikke meget af, men engang i mellem skader ikke  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.