Børn og fastfood

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.018 visninger
28 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor gammelt var dit barn første gang det fik MacDonalds, BurgerKing osv?

Og hvis det ikke har prøvet det fordi du er imod det, behøver du ikke svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Fru Aagaard

Trunte har kun prøvet Mac D to gange og hun er snart 6 år...

Hun kan ikke lide noget som helst derinde, såe...

Hun var vist 2 år første gang - hun synes det ulækkert mad der lugter.. Men, hvor hun har det fra ved jeg ikke, for mor og far kan godt lide det

Men, vi får aldrig fastfood... Har fået det to gange (pizzamand) i år.. Hun kan nemlig godt lidt pizza...

Anmeld

3. november 2011

Mor Christa

Altså min dreng har endnu ikke fået McD mad eller Burger King endnu. Men han er også kun 10 mdr .. Så synes det er lige lidt tidligt (; Han har før fået en frugtpose derude, mens mor og far lige fik noget aftensmad.. Mern eller ikke.
Er ikke i mod det, så længe det ikke er noget der sker tit. Dengang jeg var barn tog vi på McD en sjælden gang, og det var bare noget af det BEEEDSTE vi vidste, så jeg håber jeg kan gøre det på samme måde som mine forældre har gjort det ..

Anmeld

3. november 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

Hvor gammelt var dit barn første gang det fik MacDonalds, BurgerKing osv?

Og hvis det ikke har prøvet det fordi du er imod det, behøver du ikke svare

Nick smagte sin første pomfrit som 7 måneders ca
fra mac d men sjovt nok efter han fik lov at smage noggets så var de det store hit hehe

og pizza var han ikk meget ældre men han fik først kun skorperne, men han fandt hurtigt ud af at det der ost og pizza sovs smagte rigtigt godt, så nu spiser han rup og stup! MEN dog først alt det øverste først ha ha

jaaa han får faktisk alt hvad vi selv får og det har han fået siden han kunne tygge det med gummerne ha ha

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

Laura har aldrig smagt det, fordi jeg ikke synes, hun behøver få det allerede nu, men hun elsker mor hjemmelavede fritter!

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Slettet  havde lige overset at ts frabeder sig kommentarer fra dem der er imod 

Anmeld

3. november 2011

Henriette Aaby

Min datter er 2 knap 3 år, og det er 14 dage siden hun fik det første gang. Hun kan godt lide lidt af det. Men jeg tænker ikke at det er noget hun ska have en masse af

Anmeld

3. november 2011

Mor-til-asta-09

tror asta var 1½ da hun var på mac d første gang...

Anmeld

3. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

Han fik vist McD første gang da han var omkring 2 år. Nu er han 5 og vil hellere på Burger King Han kom der ca hver 2 mdr med farmand når jeg har været i aftenvagt om søndagen

Anmeld

3. november 2011

Leneur

Silje fik pommes frites første gang på Kreta da hun var 10 mdr. Havde prøvet med alle favoritterne bla. pasta og kødsovs og lagsagne og kartoffelmos og den slags. Hun ville bare ikke have det, så da jeg havde bestilt noget mad hvor de var til, fik hun lov til at smage og hun spiste næsten dem alle sammen. Hun har da både fået pizza, pommes frites og nuggets siden men for det meste hjemmelavet. Synes nu ikke det gør så meget, når det bare er en gang imellem det sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.