Børn og fastfood

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Tvillingemor80

Mine piger var 1 år da de fik lov at få en nuggets .. Men de fik selvfølgelig ikke hele menuen med Cola, fritter, sovs og is.. Bare en nuggets - kan godt li at bilde mig selv ind at det ikke er så slemt (det jo kylling), selvom den har svømmet i oliegryden  

Pigerne må gerne få junk food når vi for herhjemme , men det sker bare MEGET sjældent.. måske 1 gang hver 2 mdr !? .. Det er nemlig sådan at jeg tager 5 kg på af at kigge på en burger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

SpunkenJo

Knap 2 år mener jeg

Selvfølgelig skal de vide hvad det er. Ellers blir det bare så spændende eller som et spøgelse at de slet ikke kan styres vedrørende McD.

Man skal ikke ha der ofte, men at "nægte" McD's eksistens er ligeså dumt som at droppe slik mm, når man er ude blandt andre som spiser det.

Alt med måde ik

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Knap 2 år mener jeg

Selvfølgelig skal de vide hvad det er. Ellers blir det bare så spændende eller som et spøgelse at de slet ikke kan styres vedrørende McD.

Man skal ikke ha der ofte, men at "nægte" McD's eksistens er ligeså dumt som at droppe slik mm, når man er ude blandt andre som spiser det.

Alt med måde ik

Lige præcis

Anmeld

3. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter har fået fritter fra McD en enkelt gang her i somres, da min baby i maven krævede det og jeg da ikke kunne spise uden hun også fik noget. Men jeg tror, hun var ca 1,5 år, da hun smagte pizza første gang (ingen succes-selv den dag i dag). En gang i mellem kan jeg ikke se, det skulle skade at få fast food.

Anmeld

3. november 2011

MinNoah

Omkring 1 - 1,5 år mener jeg... Det eneste han gider ha derinde er pommes frites med ketchup! Burger, nuggets osv. gider han ikke ha...

Hmm han har vel været der en 5-6 gange og er snart 2,5 år...

Pizza kan han tilgengæld ikke lide.. Men pommes frites er en af livretterne!

Anmeld

4. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Min søn på snart 5, var 3 år første gang vi var på McD, og vi er der sjældent da jeg egentlig synes at det er for dyrt.. 

Laver hellere hj.lavede burger og pommes.. Hvilket min søn næsten hellere vil have så mor er godt tilfreds

Anmeld

4. november 2011

Slettet  havde lige overset at ts frabeder sig kommentarer fra dem der er imod 

Hehe... Ja, jeg havde også først fået skrevet en smørre, før jeg opdagede det!!

Anmeld

4. november 2011

Lou87

Her har hun fået nogle pomfritter og første gang var vel da hun var 10 mdr ca.. Men har som regel altid rosiner eller figenstænger i tasken, så det har hun også fået i stedet.

Ikke at jeg er modstander eller noget, men derfor kan man da godt trække den liiiiiiiii lidt endnu
Self kommer hun til og få en happy meal en dag, kommer man jo ikk udenom, eller det gider jeg ikk nægte hende...
Jeg ved dog jeg vil gøre det til noget specielt som min mor altid har gjort. Sååå.. ville nok være max en gang om mdr hvis ikk mindre.

Anmeld

4. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvor gammelt var dit barn første gang det fik MacDonalds, BurgerKing osv?

Og hvis det ikke har prøvet det fordi du er imod det, behøver du ikke svare

Omkring et års tid vil jeg tro.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. november 2011

serinasmor

indrømmet jeg er ikke sundhedsfanatiker

Serina smagte sin første portion pommesfritter uden salt bestilt specielt til hende da hun var 10 mdr ... vi havde ikke været hjemme i et par dage .. Havde INTET i køleskabet og kl var 19  KRISE ... så det blev til fastfood .... hun har siden fået pizza fra pizzamanden 2-3 gange - hver gang efter vi havde hjulpet venner med at flytte og det derfor var omkring os ... så har hun 2 gange i sommerferien fået pommes /burger fordi det fik resten af familien - og så er det jo sådan det er .. tror måske hun ellers har fået fastfood 2 gange ...  

er 8 gange meget på et 20mdr gammel liv??

Serinasmor

ps .. hjemmelavet pizza ELSKER hun .. men det tæller ikke som fastfood i min verden .... for vi laver hele molivitten selv og kommer kke ost eller andre meget fede og salte ting på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.