har besluttet mig for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det lyder jo lovende så Jeg fik mine lavet i Roskilde på Sjælland. Ja, jeg havde rigtig mange smerter, men jeg havde også meget stramt muskelvæv, så det var ifølge kirurgen forventeligt. Samtidig gik jeg fra at været fuldstændigt flad til en C/D-skål, så huden blev jo også strukket en god del ud

okay. puh ha det må have været en hård omgang. jeg forventer selvfølgelig også at få ondt, det er bare svært at forestille sig hvor ondt!

jeg har vel en c skål nu, mit er bare blevet så løst efter amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

JustMe

okay. puh ha det må have været en hård omgang. jeg forventer selvfølgelig også at få ondt, det er bare svært at forestille sig hvor ondt!

jeg har vel en c skål nu, mit er bare blevet så løst efter amning

Det vil jo gøre ondt, men det var det hele værd for mig, og jeg ville til enhver tid tage samme valg, hvis jeg var blevet spurgt Er sikker på, du også synes det er det værd. Helt vanvittigt kan det ikke have været, når jeg skal have gjort det igen, så snart vi har fået vores sidste barn

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

Det vil jo gøre ondt, men det var det hele værd for mig, og jeg ville til enhver tid tage samme valg, hvis jeg var blevet spurgt Er sikker på, du også synes det er det værd. Helt vanvittigt kan det ikke have været, når jeg skal have gjort det igen, så snart vi har fået vores sidste barn

har dine ændret sig efter du har fået børn mens silikonen har været i?

kommer jo nok selv til at få en unge til på et senere tidspunkt

nej hvis du vil gøre det igen, kan det ikke have været alt for slemt, er også sikker på jeg bliver rigtig glad for min beslutning

Anmeld

4. december 2011

JustMe

De er blevet lidt større og en lille smule mindre faste. men det er nok nærmere pga de 10 ekstra kg fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.