har besluttet mig for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.828 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Anonym trådstarter

at få lavet silikone.

ja nu har jeg tænkt over det i mange år, har altid været træt af mine bryster... efter jeg har født og ammet er jeg endnu mere træt af dem. så igår ringede jeg til banken og de ville godt låne mig pengene, og idag ringede jeg til klinikken og har tid til en samtale på torsdag den 10/11 (om en uge) er meget spændt på det.tænker denmlig jeg skal have det lavet her i juleferien.

er bare vildt spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

at få lavet silikone.

ja nu har jeg tænkt over det i mange år, har altid været træt af mine bryster... efter jeg har født og ammet er jeg endnu mere træt af dem. så igår ringede jeg til banken og de ville godt låne mig pengene, og idag ringede jeg til klinikken og har tid til en samtale på torsdag den 10/11 (om en uge) er meget spændt på det.tænker denmlig jeg skal have det lavet her i juleferien.

er bare vildt spændt

Snyyyd!! 

Jeg vil også, jeg er bare på kh så kan ikke stille sikkerhed desværre 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Snyyyd!! 

Jeg vil også, jeg er bare på kh så kan ikke stille sikkerhed desværre 

jeg er også studerende og får kun su, har i forvejen et lån på omkring 40000, og nu bliver det her jo lige lagt oveni, så det er jo et stort lån for en studerende. 

Anmeld

5. november 2011

Happiness

Tillykke med beslutningen Lyder til den er meget velovervejet. Håber du bliver glad for resultatet

Anmeld

5. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

at få lavet silikone.

er bare vildt spændt

Tillykke med den beslutning!! det er da helt sikkert også noget jeg har overvejet, men det er indtil videre blevet ved tanken held og lykke med det

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Tillykke med beslutningen Lyder til den er meget velovervejet. Håber du bliver glad for resultatet

mange tak. ja det er noget jeg har tænkt over i rigtig lang tid. nu glæder jeg mig bare til det er "overstået" er spændt på når jeg skal derop på torsdag til samtale.

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Tillykke med den beslutning!! det er da helt sikkert også noget jeg har overvejet, men det er indtil videre blevet ved tanken held og lykke med det

mange tak. det kan være du finder ud af en dag, at du også skal have lavet det. tror i hver fald det er vigtigt at der er noget tanke bag

Anmeld

5. november 2011

Happiness

Anonym skriver:

mange tak. ja det er noget jeg har tænkt over i rigtig lang tid. nu glæder jeg mig bare til det er "overstået" er spændt på når jeg skal derop på torsdag til samtale.

Kan jeg godt forstå Det bliver da også rart at få snakket med dem, så du ved helt præcis hvad der skal foregå. Og endnu bedre, at få sat dato på indgrebet

Anmeld

5. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

mange tak. det kan være du finder ud af en dag, at du også skal have lavet det. tror i hver fald det er vigtigt at der er noget tanke bag

Ja, måske det er i hvert fald noget jeg har tænkt på i mange år, siden jeg fødte min første søn i 2007

Anmeld

5. november 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

jeg er også studerende og får kun su, har i forvejen et lån på omkring 40000, og nu bliver det her jo lige lagt oveni, så det er jo et stort lån for en studerende. 

Ja det er mange penge alligevel, men der er stor chance for man bliver blad for det

Der hvor jeg gerne vil have lavet mine koster der fra 46000kr fordi jeg med stor chance også skal have et brystløft. Så når jeg får et job(håber det bliver snart) så skal jeg op og snakke med banken 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.