har besluttet mig for

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

JustMe

Dejligt, at lånet gik igennem, når nu du har besluttet dig og håber, du bliver lige så glad for din beslutning, som jeg har været for min  Husk endelig at tjekke din kirurgt´s erfaring og godkendelser, så du ikke ender med et dårligt resultat.

Må man spørge, hvor du skal have indgrebet lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

JustMe

Dejligt, at lånet gik igennem, når nu du har besluttet dig og håber, du bliver lige så glad for din beslutning, som jeg har været for min  Husk endelig at tjekke din kirurgt´s erfaring og godkendelser, så du ikke ender med et dårligt resultat.

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Kan jeg godt forstå Det bliver da også rart at få snakket med dem, så du ved helt præcis hvad der skal foregå. Og endnu bedre, at få sat dato på indgrebet

ja det bliver skønt tror det bliver den 19 december, for der havde de en tid til operation og jeg har nemlig juleferie det er jo lige om lidt

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

JustMe skriver:

ja det er super dejligt, er så glad for at det kan lade sig gøre. 

har en veninde der har fået reduseret sine bryster hos ham, og en anden veninde der har fået lavet sine hos ham, og hun har fem veninder som også har fået lavet hos ham. de taler alle rigtig godt om det, og hvad jeg kan læse på nettet har han også gode anmeldelser/udtalelser

ja det på du. det hedder Aros privathospital, som ligger i århus.

hvor har du fået lave dine? havde du mange smerter efter?

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ja, måske det er i hvert fald noget jeg har tænkt på i mange år, siden jeg fødte min første søn i 2007

det er lang tid du har overvejet det. må jeg spørge hvorfor du ikke gør noget ved det?

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

PsychedeliC skriver:

Ja det er mange penge alligevel, men der er stor chance for man bliver blad for det

Der hvor jeg gerne vil have lavet mine koster der fra 46000kr fordi jeg med stor chance også skal have et brystløft. Så når jeg får et job(håber det bliver snart) så skal jeg op og snakke med banken 

puh ha ja det var også mange penge.

for at du snart får et job, så du kan få det gjort

Anmeld

5. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

det er lang tid du har overvejet det. må jeg spørge hvorfor du ikke gør noget ved det?

Tja, én ting er økonomien er på su, og syntes ikke at jeg vil låne pengene imens jeg studere.. Og så ville jeg bare gerne have mine børn først den 3 kommer til februar (nok også den sidste) så måske om 5 år, når jeg er færdig med studier osv

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Tja, én ting er økonomien er på su, og syntes ikke at jeg vil låne pengene imens jeg studere.. Og så ville jeg bare gerne have mine børn først den 3 kommer til februar (nok også den sidste) så måske om 5 år, når jeg er færdig med studier osv

jeg er også studerende.

kan godt forstå du gerne vil havde de børn du skal have. har slet kun en, og pt er der ingen udsigter til at der kommer flere

Anmeld

5. november 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

jeg er også studerende.

kan godt forstå du gerne vil havde de børn du skal have. har slet kun en, og pt er der ingen udsigter til at der kommer flere

syntes det er et stort skridt at tage alligevel.. Så det er noget der skal tænkes rigtig godt igennem

Anmeld

6. november 2011

JustMe

Anonym skriver:

ja det er super dejligt, er så glad for at det kan lade sig gøre. 

har en veninde der har fået reduseret sine bryster hos ham, og en anden veninde der har fået lavet sine hos ham, og hun har fem veninder som også har fået lavet hos ham. de taler alle rigtig godt om det, og hvad jeg kan læse på nettet har han også gode anmeldelser/udtalelser

ja det på du. det hedder Aros privathospital, som ligger i århus.

hvor har du fået lave dine? havde du mange smerter efter?

Det lyder jo lovende så Jeg fik mine lavet i Roskilde på Sjælland. Ja, jeg havde rigtig mange smerter, men jeg havde også meget stramt muskelvæv, så det var ifølge kirurgen forventeligt. Samtidig gik jeg fra at været fuldstændigt flad til en C/D-skål, så huden blev jo også strukket en god del ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.