Så er det hverdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

DK

Weeeee... min lille blå dyt kan sagtens køre helt til farsø!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

AnneBJ

DK skriver:

Hey hov, jo flere man er i bilen jo billigere...  (fordi dem der kører med giver kørepenge/benzinpenge) 

Anmeld

8. november 2011

DK

AnneBJ skriver:

Hey hov, jo flere man er i bilen jo billigere...  (fordi dem der kører med giver kørepenge/benzinpenge) 

Ihhh det bliver hygge!!!!

Anmeld

8. november 2011

AnneBJ

DK skriver:

Ihhh det bliver hygge!!!!

Anmeld

8. november 2011

piadas

Mettemus skriver:

Haha, snotdumme

Her er også de bittesmå værelser. Det har man så "løst" ved at lave en gang fra det ene værelse til det andet, så de hænger sammen nu. Det er også ok, men jeg havde måske valgt at vælte væggen helt. Den er ikke bærende.

Så kan det kun gå for langsomt med at blive maj?

Folk finder på så meget smart og usmart, men I skal vel heller ikke bo der for evigt, eller hvad er planen? Hvordan går det egentligt med Jens' jobsøgning?

Jeps, det må meget gerne blive maj NU!!!

Anmeld

8. november 2011

piadas

DK skriver:

Wohooo, lyder superduperfantastisk, Ditte! I kommer bare allesammen! Vi finder en dato, når vi er kommet på plads!

Anmeld

8. november 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Anmeld

8. november 2011

Mettemus

piadas skriver:

Folk finder på så meget smart og usmart, men I skal vel heller ikke bo der for evigt, eller hvad er planen? Hvordan går det egentligt med Jens' jobsøgning?

Jeps, det må meget gerne blive maj NU!!!

Nej det skal vi i hvert fald ikke, det er helt sikkert. Vi skal nok blive her til jeg er færdig med studiet, og så må vi se hvordan jobsituation osv ser ud til den tid. Det kunne også være meget rart selv at eje - især nu hvor overgangen til dette lejemål ikke ligefrem har været gnidningsfri.

Hmmm der er vist status quo på jobsøgningen. Intet nyt at søge, så derfor heller ikke nogen nye jobs i sigte. Men han er lovet lønforhøjelse pr 1/1, så der er da lidt godt nyt på jobfronten

Anmeld

8. november 2011

piadas

Mettemus skriver:

Nej det skal vi i hvert fald ikke, det er helt sikkert. Vi skal nok blive her til jeg er færdig med studiet, og så må vi se hvordan jobsituation osv ser ud til den tid. Det kunne også være meget rart selv at eje - især nu hvor overgangen til dette lejemål ikke ligefrem har været gnidningsfri.

Hmmm der er vist status quo på jobsøgningen. Intet nyt at søge, så derfor heller ikke nogen nye jobs i sigte. Men han er lovet lønforhøjelse pr 1/1, så der er da lidt godt nyt på jobfronten

Åh, det er svært! Nogle gange tænker jeg også, om vi skal blive boende i Farsø...men selvfølgelig skal vi det! Børnene vil ikke herfra, og de har jo deres venner her. Nu har vi jo også besluttet at bygge hus, så vi bliver boende.  Jeg ville heller ikke kunne sige, hvor jeg så har lyst til at bo, for alle mine "gamle" veninder er spredt ud over midtjylland, så man ville aldrig komme til at bo tæt på dem alle alligevel.

I stedet glæder jeg mig til at komme til at bo på en vej kun med børnefamilier og jævnaldrende naboer i stedet for de pensionister, vi bor ved siden af nu.

Jeg er også træt af at flytte og slå rødder et nyt sted. Hver gang skal man jo starte forfra, og det er sgu hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.