Jeps, nu skal vi lige finde ind i den igen med et barn mere, end vi havde før!
Jeg vil måske ikke være så god til at kommentere jeres indlæg længere, som jeg har været, men jeg vil prøve alt, hvad jeg kan, men tiden er jo knap herhjemme med lektier, hip hop, fodbold, musiktimer osv. osv. + en baby (lidt endnu
) der også skal have lidt opmærksomhed.

Én ting kan I dog være helt sikre på - jeg læser jeres indlæg, og tænker helt sikkert en masse ting, jeg kunne tænke mig at skrive!
Mon ikke det lykkes engang imellem, hvis jeg kender mig selv ret!
Nå, men det var det der arbejde, jeg kom fra! Det var VILDT mærkeligt at sætte nøglen til sparekassen i døren igår! Det føltes, som var det igår, og at jeg kun have haft et par ugers ferie.
På den anden side var der flere småting som printerpapir, kuverter osv., jeg ikke kunne huske, hvor vi opbevarer!
Hmmm, kan man ikke godt stadig have ammehjerne?
Jeg ammer jo stadig!
Men mon ikke det hele kommer tilbage lige så stille igen? Det håber jeg i hvert fald, og idag var det da også som om, at der faldt lidt mere på plads.
Ida havde jo tre uger med gråd, gråd og mere gråd
, men det har hun tilsyneladende glemt igen!
Nu er hun bare glad og tilpas i dagplejen - leger, sover, spiser og drikker, så det er bare SÅ dejligt!
Jeg har ikke sluppet mine bekymringer helt endnu, fordi hun var så svær at køre ind, men jeg tror efterhånden ikke, at hun får tilbagefald.

Hun bliver afleveret kl. 8.30, og jeg henter hende kl. 16.30, så hun er der jo 8 timer!
Det er længe, synes jeg, men sådan er det jo - hun er jo heldigvis blevet glad for at være der. Meeeen både igår og idag har hun været glad for at hænge på mig og følge efter mig, bare jeg går to skridt, så hun har vist ikke helt glemt mig endnu!
Når jeg kommer og henter hende, starter hun også lige med to sekunders gråd, indtil jeg tager hende op, og så er det overstået igen. Mon ikke det bare er hendes måde at fortælle mig, at hun har savnet mig?
Ellers har vi jo fået byggetilladelsen på det nye hus, så nu kan de gå i gang!
Jeg har regnet mig frem til at allersenest d. 15. maj, skal de være færdige - ellers vanker der dagbøder. Oliver har fødselsdag d. 12. maj, så vi satser på at holde hans 11 års fødselsdag i det nye hus.

De skulle nemlig gerne være færdige noget før, men nu må vi se - jeg er i hvert fald megaspændt og føler nærmest jeg skal have sat en rød snor op, som dronningen kan komme og klippe over sammen med borgmesteren!
Tilsidst - man skal altid billedspamme, skal man ikke?
I får lige de nyeste pletskud