Så er det hverdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.175 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. november 2011

piadas

Jeps, nu skal vi lige finde ind i den igen med et barn mere, end vi havde før!

Jeg vil måske ikke være så god til at kommentere jeres indlæg længere, som jeg har været, men jeg vil prøve alt, hvad jeg kan, men tiden er jo knap herhjemme med lektier, hip hop, fodbold, musiktimer osv. osv. + en baby (lidt endnu) der også skal have lidt opmærksomhed.

Én ting kan I dog være helt sikre på - jeg læser jeres indlæg, og tænker helt sikkert en masse ting, jeg kunne tænke mig at skrive! Mon ikke det lykkes engang imellem, hvis jeg kender mig selv ret!

Nå, men det var det der arbejde, jeg kom fra! Det var VILDT mærkeligt at sætte nøglen til sparekassen i døren igår! Det føltes, som var det igår, og at jeg kun have haft et par ugers ferie. På den anden side var der flere småting som printerpapir, kuverter osv., jeg ikke kunne huske, hvor vi opbevarer! Hmmm, kan man ikke godt stadig have ammehjerne? Jeg ammer jo stadig! Men mon ikke det hele kommer tilbage lige så stille igen? Det håber jeg i hvert fald, og idag var det da også som om, at der faldt lidt mere på plads.

Ida havde jo tre uger med gråd, gråd og mere gråd, men det har hun tilsyneladende glemt igen! Nu er hun bare glad og tilpas i dagplejen - leger, sover, spiser og drikker, så det er bare SÅ dejligt! Jeg har ikke sluppet mine bekymringer helt endnu, fordi hun var så svær at køre ind, men jeg tror efterhånden ikke, at hun får tilbagefald.

Hun bliver afleveret kl. 8.30, og jeg henter hende kl. 16.30, så hun er der jo 8 timer! Det er længe, synes jeg, men sådan er det jo - hun er jo heldigvis blevet glad for at være der. Meeeen både igår og idag har hun været glad for at hænge på mig og følge efter mig, bare jeg går to skridt, så hun har vist ikke helt glemt mig endnu! Når jeg kommer og henter hende, starter hun også lige med to sekunders gråd, indtil jeg tager hende op, og så er det overstået igen. Mon ikke det bare er hendes måde at fortælle mig, at hun har savnet mig?

Ellers har vi jo fået byggetilladelsen på det nye hus, så nu kan de gå i gang!Jeg har regnet mig frem til at allersenest d. 15. maj, skal de være færdige - ellers vanker der dagbøder. Oliver har fødselsdag d. 12. maj, så vi satser på at holde hans 11 års fødselsdag i det nye hus. De skulle nemlig gerne være færdige noget før, men nu må vi se - jeg er i hvert fald megaspændt og føler nærmest jeg skal have sat en rød snor op, som dronningen kan komme og klippe over sammen med borgmesteren! 

Tilsidst - man skal altid billedspamme, skal man ikke? I får lige de nyeste pletskud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

AnneBJ

Først: Voldlækkert billede af dig og Ida!!

Og dernæst (for jeg vil forsøge at fatte mig i korthed idag....) hvor er det dejligt at høre det hele går godt!! Jeg tror bestemt "bare" Idas gråd fortæller at hun har savnet dig, eller måske endda synes det er træls at skulle hjem? 

Jeg glæder mig til at følge med i bygge-hus-projektet!! HUSK nu at tage billeder undervejs!! 

Anmeld

2. november 2011

Diana...

Er så Enig med Anne. Mega godt billed af dig og Ida  Super gode billeder alle sammen. 

Ihh jeg er jo helt misundelig på arbejdet, jeg glæder mig til jeg skal ud og arbejde igen, og forhåbentlig går der ikke så længe. 

Jeg tror jeg har misset den tråd med indkøring. Jeg ked af at det var så svært at køre hende ind. Godt det går bedre nu og jeg er sikker på at hendes gråd er et jeg har savnet dig mor gråd. 

Ej hvor spændende med husbyggeri, håber vi får en masse før, igang og efter billeder jeg synes det er så spændende. 

Knus Diana der nu går i seng sov dejligt alle sammen. 

Anmeld

2. november 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Først: Voldlækkert billede af dig og Ida!!

Og dernæst (for jeg vil forsøge at fatte mig i korthed idag....) hvor er det dejligt at høre det hele går godt!! Jeg tror bestemt "bare" Idas gråd fortæller at hun har savnet dig, eller måske endda synes det er træls at skulle hjem? 

Jeg glæder mig til at følge med i bygge-hus-projektet!! HUSK nu at tage billeder undervejs!! 

Ja, for en gangs skyld fik vi et billede, hvor jeg ser nogenlunde normal ud! 

Bare rolig - jeg skal nok tage masser af billeder!

Anmeld

2. november 2011

piadas

Diana... skriver:

Er så Enig med Anne. Mega godt billed af dig og Ida  Super gode billeder alle sammen. 

Ihh jeg er jo helt misundelig på arbejdet, jeg glæder mig til jeg skal ud og arbejde igen, og forhåbentlig går der ikke så længe. 

Jeg tror jeg har misset den tråd med indkøring. Jeg ked af at det var så svært at køre hende ind. Godt det går bedre nu og jeg er sikker på at hendes gråd er et jeg har savnet dig mor gråd. 

Ej hvor spændende med husbyggeri, håber vi får en masse før, igang og efter billeder jeg synes det er så spændende. 

Knus Diana der nu går i seng sov dejligt alle sammen. 

Tak!

Ja, ik! Det må helt bestemt være "jeg har savnet dig"-gråd!

Som jeg skrev til Anne - bare rolig! I skal nok blive billedspammet med huset - jeg kan nok slet ikke lade være!

Jeg vil også i seng nu - den skide computer er en tidsrøver uden lige!

Anmeld

3. november 2011

DK

Ihhh hvor er det altså bare godt at Ida er faldet til hos dp. Du har bare været SÅ mega sej i det forløb. Jeg er vildt imponeret over hvor roligt du tog det. Jeg var gået i absolut vild panik og havde ansøgt om 4 års forældreorlov Men du tog det bare cool og så tiden an og vupti, så gik det hele glat.

Jeg kan godt forstå det er svært at komme tilbage på job og at man lige skal genlære alle de små ikke-vigtige-ting. Men hey, dine kunder bliver sikkert super glade for at se dig!

Richard har også været passet fra 7.15 til 16.15 (9 timer!) hver dag i denne uge. Jeg har lagt syg med crazy snot og hoste, så Mikkel har både afleveret og hentet. Jeg synes at Richard har taget det fint. VS siger at han er glad og frisk mens han er der. Men han har godt nok været noget... øhh... hvad er ordet... en blanding af grådlabil, pylret, morsyg og helt okay..? når han kom hjem. Jeg håber/vil gerne selv hente ham noget før i de næste mdr. Sådan omkring kl. 14.30-15.00 så han og jeg lige kan nå at hygge herhjemme.

Mht til hus: Jeg glæder mig til at vi bliver inviteret til  og pølser til rejsegilde. Har du ikke en tegning eller noget du kan vise af drømmeslottet? Ejjj det må være så fedt at bygge sit eget hus, så man helt selv kan bestemme det hele. Alt fra stikkontakter til vandhaner og farven på fliserne i bryggerset eller hvilken vej en dør skal åbne. Alle de valg! SKØNT. Bare det mig! Men: tegninger!! Århh vis det nu!

Knus og god arbejdsdag

Ditte

Anmeld

4. november 2011

piadas

DK skriver:

Ihhh hvor er det altså bare godt at Ida er faldet til hos dp. Du har bare været SÅ mega sej i det forløb. Jeg er vildt imponeret over hvor roligt du tog det. Jeg var gået i absolut vild panik og havde ansøgt om 4 års forældreorlov Men du tog det bare cool og så tiden an og vupti, så gik det hele glat.

Jeg kan godt forstå det er svært at komme tilbage på job og at man lige skal genlære alle de små ikke-vigtige-ting. Men hey, dine kunder bliver sikkert super glade for at se dig!

Richard har også været passet fra 7.15 til 16.15 (9 timer!) hver dag i denne uge. Jeg har lagt syg med crazy snot og hoste, så Mikkel har både afleveret og hentet. Jeg synes at Richard har taget det fint. VS siger at han er glad og frisk mens han er der. Men han har godt nok været noget... øhh... hvad er ordet... en blanding af grådlabil, pylret, morsyg og helt okay..? når han kom hjem. Jeg håber/vil gerne selv hente ham noget før i de næste mdr. Sådan omkring kl. 14.30-15.00 så han og jeg lige kan nå at hygge herhjemme.

Mht til hus: Jeg glæder mig til at vi bliver inviteret til  og pølser til rejsegilde. Har du ikke en tegning eller noget du kan vise af drømmeslottet? Ejjj det må være så fedt at bygge sit eget hus, så man helt selv kan bestemme det hele. Alt fra stikkontakter til vandhaner og farven på fliserne i bryggerset eller hvilken vej en dør skal åbne. Alle de valg! SKØNT. Bare det mig! Men: tegninger!! Århh vis det nu!

Knus og god arbejdsdag

Ditte

Hæhæ, hvis man kan få 4 års forældreorlov, så siger jeg ja tak!

Jamen, jeg tror, det er fordi, jeg er/var helt tryg ved dp-moderen og havde prøvet at køre de to store ind, så det ikke var første gang. Jeg kunne jo ikke gøre noget ved det alligevel.

Det hele skal nok komme igen stille og roligt - jeg kaster mig heller ikke ud i alt for store ting lige her i starten. Jeg kunne mærke forskel allerede fra tirsdag til torsdag, så det skal nok gå.

Wow, 9 timer - det er altså bare lang tid. Jeg synes jo slet ikke, jeg har noget tid sammen med Ida og hun er "kun" afsted i 8 timer!

Øv med snot og hoste men så er det jo godt, han er glad for at være der. Det lyder præcis lige som Ida, når hun kommer hjem, så jeg synes, det er en meget god definition!

JAAA, I kommer bare allesammen til indflytterfest og rejsegilde og....

Jeg har smidt linket til huset ind i en anden tråd, men jeg kan ikke huske hvilken, så du får det lige igen:

http://www.nyhuse.dk/udstillingshus.php?p_id=245

Det er det hus, men vi har lavet nogle ændringer. F.eks. bliver alt det udvendige træværk sort og ikke hvidt og antracit på billedet. Murstenen er også mere over i en lys beige-agtig farve. Hmm, svært at forklare! Alle fire værelser bliver lige store, så ungerne ikke kan skændes om, hvem der har det største. Væggen mellem køkken/alrum og stue fjerner vi også, så vi får et kæmpe rum. Det har jeg altid drømt om, og hvis vi fortryder, kan vi jo altid sætte en gipsvæg op.

Jeg tror, det var sådan i store træk, de ændringer vi har lavet, men bare rolig - jeg skal nok spamme jer, når de går i gang!

Anmeld

4. november 2011

CA

Skøøønt billede af dig og Ida! Og alle de andre er også gode. Du har virkelig nogle kønne børn, men det har jeg vist tit sagt...  

Det lyder spændende med ammehjerne på arbejde Ej, mon ikke snart det hele kommer tilbage igen?

Dejligt at hun nu kan li at være der! Og gråden er da helt sikkert fordi hun lige kommer i tanke om, at hun savner dig! 

Ej, hvor er det bare spænende med det hus! Glæder mig til at følge med! Og blive inviteret op og se det Vil vildt gerne se dronningen klippe snoren

Anmeld

4. november 2011

piadas

Carina87 skriver:

Skøøønt billede af dig og Ida! Og alle de andre er også gode. Du har virkelig nogle kønne børn, men det har jeg vist tit sagt...  

Det lyder spændende med ammehjerne på arbejde Ej, mon ikke snart det hele kommer tilbage igen?

Dejligt at hun nu kan li at være der! Og gråden er da helt sikkert fordi hun lige kommer i tanke om, at hun savner dig! 

Ej, hvor er det bare spænende med det hus! Glæder mig til at følge med! Og blive inviteret op og se det Vil vildt gerne se dronningen klippe snoren

Taark!

Ja, selvfølgelig er det mig, hun savner!

Og selvfølgelig skal I op at se det! Når vi er færdige, laver vi et baby.dk-møde i Farsø, og så er det bare ærgerligt med jer, der bor langt væk - så må I jo bare afsætte en hel dag! For I SKAL komme!

Anmeld

4. november 2011

CA

piadas skriver:

Taark!

Ja, selvfølgelig er det mig, hun savner!

Og selvfølgelig skal I op at se det! Når vi er færdige, laver vi et baby.dk-møde i Farsø, og så er det bare ærgerligt med jer, der bor langt væk - så må I jo bare afsætte en hel dag! For I SKAL komme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.