Mettemus skriver:
Hvor er det bare altid nogle dejlige billeder af dig og dine unger. Jeg har egentligt altid tænkt at de ligner deres far, men man kan alligevel godt se at de også ligner dig. Jeg synes deres øjne liger dine - altså bare brune.
Hvor er det bare dejligt at det nu går godt hos DP. Det andet var da heller ikke til at bære længere? Mht antallet af timer, så er det jo bare vilkårerne. Det kan vist ikke betale sig at være ærgerlig over det. Så må i bare hygge en hel masse i weekenderne.´
Og for nu at undgå at starte endnu en sætning med "hvor er det bare ..." --> FEDT med hus som er nyt! Jeg var lige på besøg hos en veninde i sidste uge der har bygget nyt sammen med sin mand. Det er siiiiimpelthen så lækkert! ALT er nyt - ikke nogen gamle ting der skal repareres lige om lidt, ikke nogen kæmpe olieregning fordi varmen fiser ud af gamle vinduer og så er alt bare så funktionelt, rent og pænt og fuldstændig som man gerne vil have det. Som med lækre unger kan vi ikke få for mange billeder af lækre huse!

Nej, jeg troede aldrig det fik ende med al den gråd! Nu er jeg heldigvis ved at være nået dertil, at nu tror jeg ikke, det vender igen! 
Hun er bare fuldstændig som vendt på en tallerken, og DP-moderen synes, hun er så sød, så det er bare dejligt!
Jeg har også en veninde i Viborg, der byggede nyt sidste år, og det er bare så fedt at besøge hende, hvor der ikke er gamle fodlister, døre, hvor malingen skaller af, en græsplæne med mere mos end græs osv. osv. Så det bliver bare så feeeedt!
Det har jeg vist skreve mange gange efterhånden!

Anmeld