Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette. skriver: Jo, det kan vi godt aftale. Ja, jeg kan finde et par forskellige, men kan først gøre det i morgen, da min datter sover på sit værelse, hvor det er pakket ned. Jeg lægger bare billederne ind her til dig, i morgen.
Jo, det kan vi godt aftale.
Ja, jeg kan finde et par forskellige, men kan først gøre det i morgen, da min datter sover på sit værelse, hvor det er pakket ned. Jeg lægger bare billederne ind her til dig, i morgen.
Det er bare super
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Dem har jeg desværre allerede i 62
Dem har jeg desværre allerede i 62
ok, det var også bare et tilbud så bruger vi dem selv lidt endnu
Kofoed. skriver: Det er bare super
Kan det her sæt bruges? Undtagen de to kortærmede body'er, er det helt nyt.
Mette. skriver: Kan det her sæt bruges? Undtagen de to kortærmede body'er, er det helt nyt.
Sagtens
Mette&Alexander skriver: ok, det var også bare et tilbud så bruger vi dem selv lidt endnu
Jeg vil nemlig gerne have de gamle, dem der var forskellige farver, mener I DAD var sort eller mørke grå.
Kofoed. skriver: Jeg vil nemlig gerne have de gamle, dem der var forskellige farver, mener I DAD var sort eller mørke grå.
ahhh ja dem kender jeg ikke lige....
Kofoed. skriver: Alt "i love mom", "i love dad" og hallo kitty tøj i størrelse 62+, har interesse. Kom endelig med masser af billeder <3
Alt "i love mom", "i love dad" og hallo kitty tøj i størrelse 62+, har interesse. Kom endelig med masser af billeder <3
har en hello kitty cowboyspencer str 68 - meget fin stand. er det noget
Piva skriver: har en hello kitty cowboyspencer str 68 - meget fin stand. er det noget
Hov har slet ikke set dit svar. Må man se et billed?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128