i love mom/dad & hallo kitty 68+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. november 2011

morethanperfect

Kofoed. skriver:

Søde, det var til en anden

Ej hvor jeg har ctaget fejl af alt i går aftes

Og jo , har stadig samme konto nr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Alexander&Lærke

Kofoed. skriver:

Hvordan ser den 3. ud? (gætter på den ene er I MUM og den anden I DAD)

Det er vit på tide at vise dig et billed så kan du bedre se hvordan de ser ud.... str 62 alle 3. det kan blive dine for 60 kr ink. har kostede 80 og er altså ikke brugt mere end højst 3 gange...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2011

Mette.

Kofoed. skriver:

Alt "i love mom", "i love dad" og hallo kitty tøj i størrelse 62+, har interesse. Kom endelig med masser af billeder <3

Her er lidt Hello Kitty, kan det bruges?

De to første billeder er str. 74, tøjet der er helt nyt og ikke brugt. Billede 2 er en fleecetrøje.

De tre andre billeder er str. 62, tøjet der er brugt maks 3 gange pr. del, så fremstår som fuldstændig nyt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. november 2011

Kofoed.

Mette&Alexander skriver:

Det er vit på tide at vise dig et billed så kan du bedre se hvordan de ser ud.... str 62 alle 3. det kan blive dine for 60 kr ink. har kostede 80 og er altså ikke brugt mere end højst 3 gange...

Dem har jeg desværre allerede i 62

Anmeld

23. november 2011

Kofoed.

Mette. skriver:

Her er lidt Hello Kitty, kan det bruges?

De to første billeder er str. 74, tøjet der er helt nyt og ikke brugt. Billede 2 er en fleecetrøje.

De tre andre billeder er str. 62, tøjet der er brugt maks 3 gange pr. del, så fremstår som fuldstændig nyt.

Hvad skal du have få det hele + porto?

Anmeld

23. november 2011

Mette.

Kofoed. skriver:

Hvad skal du have få det hele + porto?

Jamen den hvide fleece har alene kostet 130 fra ny, så jeg tænker 170 inkl.? Porto er nok 30-40 kr. Ellers byd?

Anmeld

23. november 2011

Kofoed.

Mette. skriver:

Jamen den hvide fleece har alene kostet 130 fra ny, så jeg tænker 170 inkl.? Porto er nok 30-40 kr. Ellers byd?

Har du evt andet i 62 jeg kunne bruge? Tænker bukser med fødder eller søde natdragte eller evt et helt sæt (såsom body, busker, bluse og jakke)?

Så 200 i alt?

Anmeld

23. november 2011

Mette.

Kofoed. skriver:

Har du evt andet i 62 jeg kunne bruge? Tænker bukser med fødder eller søde natdragte eller evt et helt sæt (såsom body, busker, bluse og jakke)?

Så 200 i alt?

Jo, jeg har ekstremt meget i str. 62, så kan du ikke bare sige hvad det helst skal være, også kan jeg ligge enten et sæt, et par natdragter eller et par body'er med til 200 kr. i alt?

Anmeld

23. november 2011

Kofoed.

Mette. skriver:

Jo, jeg har ekstremt meget i str. 62, så kan du ikke bare sige hvad det helst skal være, også kan jeg ligge enten et sæt, et par natdragter eller et par body'er med til 200 kr. i alt?

Den røde jakke i 62 er ikke nødvendig, så ved ikke om det kan opveje lidt, så måske et par natdragter og et sæt + det andet hallo kitty?

må man se sættet?

Anmeld

23. november 2011

Mette.

Kofoed. skriver:

Den røde jakke i 62 er ikke nødvendig, så ved ikke om det kan opveje lidt, så måske et par natdragter og et sæt + det andet hallo kitty?

må man se sættet?

Jo, det kan vi godt aftale.

Ja, jeg kan finde et par forskellige, men kan først gøre det i morgen, da min datter sover på sit værelse, hvor det er pakket ned. Jeg lægger bare billederne ind her til dig, i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.