i love mom/dad & hallo kitty 68+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5.881 visninger
48 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Kofoed.

Alt "i love mom", "i love dad" og hello kitty tøj i størrelse 68+, har interesse. Kom endelig med masser af billeder <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Kofoed.

16. november 2011

bonnie81

hej jeg har et par stømper og 2 bodyer med hallo kitti i str 62  du kan finde dem i min til salg ag tøj i str 62

hilsen bonnie

Anmeld

16. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har en hvid t-shirt i str. 74 hvor der står ''I MUM'' Hvis du er intra finder jeg den gerne frem.. Har et billede.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Jeg har en hvid t-shirt i str. 74 hvor der står ''I MUM'' Hvis du er intra finder jeg den gerne frem.. Har et billede.

Tror du ikke den kan sende til en meget lav porto?

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

hej jeg har et par stømper og 2 bodyer med hallo kitti i str 62  du kan finde dem i min til salg ag tøj i str 62

hilsen bonnie

Hvor meget vil porto cirka blive for alle 3 ting?

Anmeld

16. november 2011

foto på lærred

to sæt Hello Kitty- sæt i 0-3 måneder. (sorry det dårlige billede, men skulle hurtig lige tage billede inden jeg skulle putte)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2011

Mette.

Kofoed. skriver:

Alt "i love mom", "i love dad" og hallo kitty tøj i størrelse 62+, har interesse. Kom endelig med masser af billeder <3

Jeg har en del Hello Kitty i den størrelse og op. Det er dog pakket godt ned, men hvis du ved det kunne have interesse, finder jeg det gerne frem og tager billeder.

(Det er fra dyre og røgfrit hjem, og brugt lidt, da hun havde så meget tøj )

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

foto på lærred skriver:

to sæt Hello Kitty- sæt i 0-3 måneder. (sorry det dårlige billede, men skulle hurtig lige tage billede inden jeg skulle putte)

Er bange for, at hun ikke vil kunne passe det. (er ved at vokse ud af 56).

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Mette. skriver:

Jeg har en del Hello Kitty i den størrelse og op. Det er dog pakket godt ned, men hvis du ved det kunne have interesse, finder jeg det gerne frem og tager billeder.

(Det er fra dyre og røgfrit hjem, og brugt lidt, da hun havde så meget tøj )

Er nu ligeglad om det er fra dyrehjem, da vi selv har kat

Det må du meget gerne Vis du også falder over noget i mum/dad, så sig endelig til, vi så gerne have det, men H&M i Kolding har kun bodys, sokker og sutter tilbage, piv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.