Streptokokker :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Rsa

Jeg havde streptokokker 4 gange under min graviditet, senest 1½ uge inden jeg fødte...

Var som du, bekymret over, hvad der kunne ske med min lille baby, da jeg desværre kun læste om alt det der kunne gå galt!

Var i behandling 4 gange under graviditeten og fødte så hurtigt, at jeg ikke nåede at få penicillin drop under fødslen. Alt var i fineste orden og vi har en sund og rask lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Stumpen

xoxotasha skriver:

Var det fordi babyen var blevet smittet eller?

Ja.. Men som sagt viste de ikke min søster havde sygdommen..

Anmeld

3. november 2011

LIZO

De opdaget under zoey fødsel at jeg havde det. Hun kom ind med noget jeg fik i droppet. Kort efter er hun født. Vi fik lov at tage hjem. Men vi skulle holde øje med hende i 24 timer hun måtte ikke være varm. Så skulle vi komme med det samme. Der var heldigvis ikke noget. Og hun er sund og rask skal lige siges at vi bor 10 min fra sygehuset  

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Rsa skriver:

Jeg havde streptokokker 4 gange under min graviditet, senest 1½ uge inden jeg fødte...

Var som du, bekymret over, hvad der kunne ske med min lille baby, da jeg desværre kun læste om alt det der kunne gå galt!

Var i behandling 4 gange under graviditeten og fødte så hurtigt, at jeg ikke nåede at få penicillin drop under fødslen. Alt var i fineste orden og vi har en sund og rask lille pige

Ej det glæder mig virkelig at læse! Ja, jeg har også næsten kun læst negative ting, og man får det bare helt skidt. Og bliver selvfølgelig bekymret for den lille bebs

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Stumpen skriver:

Ja.. Men som sagt viste de ikke min søster havde sygdommen..

Nej okay. Har hun det godt nok i dag?

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

LIZO skriver:

De opdaget under zoey fødsel at jeg havde det. Hun kom ind med noget jeg fik i droppet. Kort efter er hun født. Vi fik lov at tage hjem. Men vi skulle holde øje med hende i 24 timer hun måtte ikke være varm. Så skulle vi komme med det samme. Der var heldigvis ikke noget. Og hun er sund og rask skal lige siges at vi bor 10 min fra sygehuset  

Ja okay. Dejligt at i alligevel fik lov til at tage hjem.  Jeg tror ikke helt vi slipper. Vi bor 40 minutters kørsel fra sygehuset. Men jeg tager en snak med JM om det i næste uge og ser hvad hun mener jeg skal og ikke skal

Anmeld

3. november 2011

Stumpen

xoxotasha skriver:

Nej okay. Har hun det godt nok i dag?

Ja det har hun og der er ingen mén overhovedet.. Hun er lige startet i skole, der kan der måske opstå noget, men tvilver på det..

Anmeld

3. november 2011

Zelinasmor

Stumpen skriver:

Ja det har hun og der er ingen mén overhovedet.. Hun er lige startet i skole, der kan der måske opstå noget, men tvilver på det..

Godt at høre at hun ikke fejler noget i dag.

Håber ikke der kommer noget senere hen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.