Øv øv øv jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.214 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

Hejsa. Det startede med at bløde i går ved 10 tiden og hver gang jeg tørrer mig efter wc besøg . Tror i at det er en SA ? Skal til scaning kl 8.30. Er så ked af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

freiasmor

Anonym skriver:

Hejsa. Det startede med at bløde i går ved 10 tiden og hver gang jeg tørrer mig efter wc besøg . Tror i at det er en SA ? Skal til scaning kl 8.30. Er så ked af det

det svært at sige, har du nogen smerter ??

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Freismor skriver:

det svært at sige, har du nogen smerter ??

Nej det har jeg ikke

Anmeld

2. november 2011

henh01

hvor langt henne er du?

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke

Mange kvinder bløder i starten af graviditeten, men hvis man tager den med ro, så går det ofte i sig selv igen.
Men det er godt du skal til scanning i dag.
Jeg krydser fingre for at at alt går som det skal og at din lille bebs trives derinde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Mange kvinder bløder i starten af graviditeten, men hvis man tager den med ro, så går det ofte i sig selv igen.
Jeg krydser fingre for at at alt går som det skal og at din lille bebs trives derinde.

Kærligst
Sussie

Mange tak . Er 9 uger henne Idag har ikke blødt før , men nu har jeg blødt et døgn

Anmeld

2. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Mange tak . Er 9 uger henne Idag har ikke blødt før , men nu har jeg blødt et døgn

Er det meget, lidt, med klimper, mørkt eller lyst??

Anmeld

2. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg blødte også i starten af min graviditet .. Et par dage faktisk ..

For den lille er derinde 

Anmeld

2. november 2011

Vial

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

At tage den med ro har altså ingen indflydelse på om blødning stopper. Hvordan er du kommet frem til det?

Skriver det blot fordi, at man skal tænke over, hvad man "tror" og hvad der er fakta. Specielt i sådan en situation.

En blødning kan skyldes mange ting. Sprængt blodkar, menstruation som ikke er stoppet, blodansamlimg eller abortering - og sikkert også andre ting. Ingen af tingene er betinget af eller har indflydelse på, om man tager den med ro...

Anmeld

2. november 2011

LISBETH:-)

KaMa skriver:

At tage den med ro har altså ingen indflydelse på om blødning stopper. Hvordan er du kommet frem til det?

Skriver det blot fordi, at man skal tænke over, hvad man "tror" og hvad der er fakta. Specielt i sådan en situation.

En blødning kan skyldes mange ting. Sprængt blodkar, menstruation som ikke er stoppet, blodansamlimg eller abortering - og sikkert også andre ting. Ingen af tingene er betinget af eller har indflydelse på, om man tager den med ro...

Jeg må lige tilslutte mig dette

Har lige aborteret for 6. gang og i sidste uge fik jeg på sygehuset af vide at hvis man er ved at abortere så er der INTET og stille op, så at ligge sig ned, eller blot slappe af hjælper ikke på noget som helst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.