G-test ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg har siden lørdag taget op til flere positive graviditetstest samt en clearblue og viste gravid og er efter beregninger 4+3 i dag

Har så i dag været ved lægen med en urinprøve og fik svaret at de ikke kunne sige helt med 100 % sikkerhed at jeg var gravid og skulle komme OM EN UGE (først om en uge - der er bare såååå længe til) med en ny urinprøve.

Er der nogen af Jer som har prøvet det??? og hvad blev resultatet - var i gravide eller???

Puha - var lidt af en mavepuster, selvom jeg jo regner med mine test og min clearblue...

Hvad siger I??

Knus

Jeg oplevede det samme. Testede positivt 9 gange på 2 dage hjemme. Bla. testede jeg positivt med den urin jeg afleverede hos lægen. Den var bragende negativ. Dagen efter købte jeg en clear blue, da jeg havde svaret ringede jeg og skældte min læge ud. Han mente at den nu var sikker nok, med alle de positive teste, men jeg skulle komme igen ugen efter og få lavet VJ og lige få tjekket at hans test var enig. Den var bragende positiv. Idag er jeg 10+6 eller 11+1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

sofiell89

mea skriver:

Det er en ammestue historie,at lægens test er mindre følsom,den måler fra 25 lige som de mest almindelig test gør,problemet hos lægerne er,at der ikke bliver brugt morgenurin,og at de ikke venter de famøse 5 minutter inden de aflæser resultatet.

Vil lige sige at min test hos lægen blev lavet med morgenurin jeg medbragte. Den var negativ, selv om jeg havde testet positiv med samme urin. Og uret var sat på de famøse 5 min, og tiden gik ud... Lægen fortalte mig at deres først kan måles, når man er gået over tid, og ikke på dagen.

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

mea skriver:

Det er en ammestue historie,at lægens test er mindre følsom,den måler fra 25 lige som de mest almindelig test gør,problemet hos lægerne er,at der ikke bliver brugt morgenurin,og at de ikke venter de famøse 5 minutter inden de aflæser resultatet.

Jeg medbragte da morgenurin.....

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg oplevede det samme. Testede positivt 9 gange på 2 dage hjemme. Bla. testede jeg positivt med den urin jeg afleverede hos lægen. Den var bragende negativ. Dagen efter købte jeg en clear blue, da jeg havde svaret ringede jeg og skældte min læge ud. Han mente at den nu var sikker nok, med alle de positive teste, men jeg skulle komme igen ugen efter og få lavet VJ og lige få tjekket at hans test var enig. Den var bragende positiv. Idag er jeg 10+6 eller 11+1.

Det var også morgen urin jeg havde med til lægen.... og har taget en clearblue som siger gravid og har ikke skyggen af mens/blod, så tror da også at jeg er gravid.... men bare træls at lægen ikk kan sige 100 % det samme

Hvor langt var du henne da du afl urin ved lægen og den var negativ??

Anmeld

2. november 2011

Nina Amelia

Det skulle undre mig temmelig meget når du har testet positiv hjemme og endda så mange gange at du så ikke er gravid. Med andre ord; det er statistisk umuligt Men hvorfor er det at det skal bekræftes med en positiv hos lægen? Det har jeg ikke helt forstået

Vores 2 testede positiv et par gange hjemme og det var fint nok

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Nina Amelia skriver:

Det skulle undre mig temmelig meget når du har testet positiv hjemme og endda så mange gange at du så ikke er gravid. Med andre ord; det er statistisk umuligt Men hvorfor er det at det skal bekræftes med en positiv hos lægen? Det har jeg ikke helt forstået

Vores 2 testede positiv et par gange hjemme og det var fint nok

Hej

Jeg betegner også mig selv som gravid - har nu efterhånden taget MANGE test og de er alle positive

Hmm - tror det er forskelligt fra læge til læge. Ringede i mandags og fortalte dem det og de ville gerne ha en urin prøve, men har veninder som f.eks ikke skulle aflevere til deres læge...

Anmeld

3. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Det var også morgen urin jeg havde med til lægen.... og har taget en clearblue som siger gravid og har ikke skyggen af mens/blod, så tror da også at jeg er gravid.... men bare træls at lægen ikk kan sige 100 % det samme

Hvor langt var du henne da du afl urin ved lægen og den var negativ??

Jeg var 4+0 første gang, da lægen sagde negativ. og 5+0 da lægen sagde positiv... Men nogle er jo længe om at producere Hcg, og hvis clear blue har sagt positiv, tror jeg godt du kan regne med den Tillykke

Anmeld

3. november 2011

Nina Amelia

Anonym skriver:

Hej

Jeg betegner også mig selv som gravid - har nu efterhånden taget MANGE test og de er alle positive

Hmm - tror det er forskelligt fra læge til læge. Ringede i mandags og fortalte dem det og de ville gerne ha en urin prøve, men har veninder som f.eks ikke skulle aflevere til deres læge...

Skønt at du har testet endnu flere positiv! Jeg glemte jo helt at skrive tillykke He he..

Okay, jeg var slet ikke klar over at det var sådan hos nogle læger men ja, forstår da godt at du er irriteret over at du skal igennem alt det hejs og ventetid

Anmeld

3. november 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg har siden lørdag taget op til flere positive graviditetstest samt en clearblue og viste gravid og er efter beregninger 4+3 i dag

Har så i dag været ved lægen med en urinprøve og fik svaret at de ikke kunne sige helt med 100 % sikkerhed at jeg var gravid og skulle komme OM EN UGE (først om en uge - der er bare såååå længe til) med en ny urinprøve.

Er der nogen af Jer som har prøvet det??? og hvad blev resultatet - var i gravide eller???

Puha - var lidt af en mavepuster, selvom jeg jo regner med mine test og min clearblue...

Hvad siger I??

Knus

Lyder besynderligt, for lægen bruger ofte samme fremgangsmåde som de test, vi selv kan tage

MEN jeg tør godt sige TILLYKKE!

Anmeld

3. november 2011

Anonym trådstarter

Tak for Jeres svar - Lægen har i dag bekræftet at jeg er

GRAVID

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.