G-test ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

lulini

Anonym skriver:

har ikke nævnt clearblue for min lægen kun sagt at jeg har testet positiv flere gange...

Okay, så forstod jeg det rigtigt

Men tror heller ikke det havde fået lægen til at ændre mening, for han kan jo kun dømme ud fra det han ser, men jeg siger bare at når du har testet positiv flere gange så tror jeg altså den er der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Okay, så forstod jeg det rigtigt

Men tror heller ikke det havde fået lægen til at ændre mening, for han kan jo kun dømme ud fra det han ser, men jeg siger bare at når du har testet positiv flere gange så tror jeg altså den er der.

Det tror og håber jeg virkelig også

men puha - overlever sgu ikke en uge...!!

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg har siden lørdag taget op til flere positive graviditetstest samt en clearblue og viste gravid og er efter beregninger 4+3 i dag

Har så i dag været ved lægen med en urinprøve og fik svaret at de ikke kunne sige helt med 100 % sikkerhed at jeg var gravid og skulle komme OM EN UGE (først om en uge - der er bare såååå længe til) med en ny urinprøve.

Er der nogen af Jer som har prøvet det??? og hvad blev resultatet - var i gravide eller???

Puha - var lidt af en mavepuster, selvom jeg jo regner med mine test og min clearblue...

Hvad siger I??

Knus

har prøvet det... fik afvide jeg ikke var gravid - havde blod i urinen - så skulle bare gå hjem og vente på mens..

hmm ja ja har da en skøn datter på nu 10 måneder

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

har prøvet det... fik afvide jeg ikke var gravid - havde blod i urinen - så skulle bare gå hjem og vente på mens..

hmm ja ja har da en skøn datter på nu 10 måneder

Jamen altså.... Hvordan kan deres test og vores/mine ikke være 100% enige???

Men dejligt at læse - det varmer

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jamen altså.... Hvordan kan deres test og vores/mine ikke være 100% enige???

Men dejligt at læse - det varmer

deres er ikke så følsomme som dem man kan købe andre steder... det skal nok gå godt

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

deres er ikke så følsomme som dem man kan købe andre steder... det skal nok gå godt

Håber du har ret

Tror nu også at min clearblue taler sandt !!

Der er bare lææænge til næste uge

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Håber du har ret

Tror nu også at min clearblue taler sandt !!

Der er bare lææænge til næste uge

det var også clearblue jeg brugte... sååå er sikker på der under dit hjerte - vokser et lille nyt

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

det var også clearblue jeg brugte... sååå er sikker på der under dit hjerte - vokser et lille nyt

Tak - det tror jeg også !!

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Andre som har oplevet det???

Anmeld

2. november 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er en ammestue historie,at lægens test er mindre følsom,den måler fra 25 lige som de mest almindelig test gør,problemet hos lægerne er,at der ikke bliver brugt morgenurin,og at de ikke venter de famøse 5 minutter inden de aflæser resultatet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.