G-test ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hej piger!

Jeg har siden lørdag taget op til flere positive graviditetstest samt en clearblue og viste gravid og er efter beregninger 4+3 i dag

Har så i dag været ved lægen med en urinprøve og fik svaret at de ikke kunne sige helt med 100 % sikkerhed at jeg var gravid og skulle komme OM EN UGE (først om en uge - der er bare såååå længe til) med en ny urinprøve.

Er der nogen af Jer som har prøvet det??? og hvad blev resultatet - var i gravide eller???

Puha - var lidt af en mavepuster, selvom jeg jo regner med mine test og min clearblue...

Hvad siger I??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

madsenmor

jeg har med alle mine 3 dejlige børne kunne jeg teste positiv hjemme 3 uger før lægens test var enig.....

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

jeg har med alle mine 3 dejlige børne kunne jeg teste positiv hjemme 3 uger før lægens test var enig.....

Uh, det ere dejligt at læse... blir jo helt nervøs, selvom at jeg jo egentlig godt ved at den er god nok...

Men forstår bare ikke hvorfor de ikke er enige...??!!

Anmeld

1. november 2011

lulini

Anonym skriver:

Hej piger!

Jeg har siden lørdag taget op til flere positive graviditetstest samt en clearblue og viste gravid og er efter beregninger 4+3 i dag

Har så i dag været ved lægen med en urinprøve og fik svaret at de ikke kunne sige helt med 100 % sikkerhed at jeg var gravid og skulle komme OM EN UGE (først om en uge - der er bare såååå længe til) med en ny urinprøve.

Er der nogen af Jer som har prøvet det??? og hvad blev resultatet - var i gravide eller???

Puha - var lidt af en mavepuster, selvom jeg jo regner med mine test og min clearblue...

Hvad siger I??

Knus

Iiih der er længe til  

Men jeg oplevede det samme da jeg ventede Nicolai - og altså det giver da vist sig selv hvad resultatet af det blev

- Jeg tror også på dine test, og han sagde jo ikke noget om at den var negativ så jeg tror på at den er positiv om en uge

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Iiih der er længe til  

Men jeg oplevede det samme da jeg ventede Nicolai - og altså det giver da vist sig selv hvad resultatet af det blev

- Jeg tror også på dine test, og han sagde jo ikke noget om at den var negativ så jeg tror på at den er positiv om en uge

Ja der er MEGET længe til

Nej, jeg trøster mig også med at de IKKE sagde at den var negativ, men dog at de ikke kunne sige med 100% sikkerhed at den var positiv..... MEN ih altså... hvorfor viser de ikk det samme??

Min clearblue kan da ikke tage fejl??!!

Anmeld

1. november 2011

lulini

Anonym skriver:

Ja der er MEGET længe til

Nej, jeg trøster mig også med at de IKKE sagde at den var negativ, men dog at de ikke kunne sige med 100% sikkerhed at den var positiv..... MEN ih altså... hvorfor viser de ikk det samme??

Min clearblue kan da ikke tage fejl??!!

Jeg tror jeg havde bedt om en blodprøve - for det er første gang jeg har hørt om en clearblue der tager fejl .. de er jo 99.9% sikre...

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Jeg tror jeg havde bedt om en blodprøve - for det er første gang jeg har hørt om en clearblue der tager fejl .. de er jo 99.9% sikre...

Sagde ikke at jeg havde taget en clearblue, kun at jeg havde fået flere positive test....!!!

men synes bare at en uge er læææænge!! ØV - har lyst til at gå ned med en urinprøve på fredag.... overlever sgu ikke en uge...

Anmeld

1. november 2011

lulini

Anonym skriver:

Sagde ikke at jeg havde taget en clearblue, kun at jeg havde fået flere positive test....!!!

men synes bare at en uge er læææænge!! ØV - har lyst til at gå ned med en urinprøve på fredag.... overlever sgu ikke en uge...

Var det lægen du ikke sagde det med clearblue til? for ellers er jeg lidt forvirret nu

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

lulini skriver:

Var det lægen du ikke sagde det med clearblue til? for ellers er jeg lidt forvirret nu

nej lægen har ikke sagt noget om clearblue...

Mig der skrev/spurtge... Min clearblue kan da ikke tage fejl??!!

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej lægen har ikke sagt noget om clearblue...

Mig der skrev/spurtge... Min clearblue kan da ikke tage fejl??!!

har ikke nævnt clearblue for min lægen kun sagt at jeg har testet positiv flere gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.