Uge 25 :'d 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

MissTas

gravid20 skriver:

sikke en fin baby hule  

dreng ?? 

den sidder virkelig rigtig fint på dig  så er der kun 15 uger tilbage, nyd dem  

Iiih, tusind tak og i lige måde

Nej, vi skal have en lille prinsesse har vi fået konstateret to gange. I uge 16 til kønsscanning og i uge 21 til MD scanning

Ja, tiden flyver.. nyder min graviditet fuldt ud, meeeeen man glæder sig nu også til at hun melder sin ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

baby012

MissTas skriver:

Iiih, tusind tak og i lige måde

Nej, vi skal have en lille prinsesse har vi fået konstateret to gange. I uge 16 til kønsscanning og i uge 21 til MD scanning

Ja, tiden flyver.. nyder min graviditet fuldt ud, meeeeen man glæder sig nu også til at hun melder sin ankomst

hehe, det kan jeg godt forstå, kan også selv mærke at glæden over at være gravid er ved at blive erstattet med en irreterende utålmodighed hehe 

Anmeld

2. november 2011

MissTas

gravid20 skriver:

hehe, det kan jeg godt forstå, kan også selv mærke at glæden over at være gravid er ved at blive erstattet med en irreterende utålmodighed hehe 

jo tættere man kommer, desto mere utålmodig bliver man

meeen håber nu hun bliver derinde hvert fald til og med at uge 38 er ovre... Derefter er det ok for mig at hun ankommer

Anmeld

2. november 2011

baby012

MissTas skriver:

jo tættere man kommer, desto mere utålmodig bliver man

meeen håber nu hun bliver derinde hvert fald til og med at uge 38 er ovre... Derefter er det ok for mig at hun ankommer

det jo det det bliver altså også mindre og mindre sjovt for kroppen fysisk at være gravid . puha hvor er hun altså tung efterhånden  

men ja, hende her skal også helst lige vente 7-8 uger endnu inden hun ankommer  

Anmeld

2. november 2011

MissTas

gravid20 skriver:

det jo det det bliver altså også mindre og mindre sjovt for kroppen fysisk at være gravid . puha hvor er hun altså tung efterhånden  

men ja, hende her skal også helst lige vente 7-8 uger endnu inden hun ankommer  

Jaa.. man vil jo helst give sit barn den bedste og letteste start på livet

Anmeld

2. november 2011

baby012

MissTas skriver:

Jaa.. man vil jo helst give sit barn den bedste og letteste start på livet

nemlig  

Anmeld

2. november 2011

Miss Church

MissTas skriver:

Du har nemmere ved at få arbejde bagefter hvis du har fået barn/børn end hvis du INGEN har fået

På den afdeling hvor jeg var i praktik på modul 4, der ansatte de helst ikke folk som ikke havde fået deres børn inden eller under deres uddannelse..

Så tror der er fordele og ulemper lige meget hvad man vælger. Men jeg er hvert fald glad for vores beslutning. Men nu flyver tiden jo også og der er ikke helt så længe til at den bette kommer til verden

Ja det er jo lige præcis det Her hjemme har vi også lavet fordele og ulempe lister.  

Men synes personligt at det er en fordel. Og så har jeg det lidt sådan, at der ikke er noget der er vigtigere, end at der er plads til, at der kan komme en lille ny inden  

Nej og hvor bliver det bare spændende for jer at få den lille basse ud 

Anmeld

2. november 2011

Sabina92

MissTas skriver:

NØJ, hvor går det bare stærkt

Flot mave og fed håndvaske

Savner helt og være gravid nu

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Miss Church skriver:

Ja det er jo lige præcis det Her hjemme har vi også lavet fordele og ulempe lister.  

Men synes personligt at det er en fordel. Og så har jeg det lidt sådan, at der ikke er noget der er vigtigere, end at der er plads til, at der kan komme en lille ny inden  

Nej og hvor bliver det bare spændende for jer at få den lille basse ud 

lige præcis.. hvis det er ens største ønske, så kan man også få det til at passe ind næsten ligemeget hvilken situation man står i

men er hvert fald glad for vores valg..

Jaa, det bliver så spændende.. godt tre måneder til IIIHHHH

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Sabina92 skriver:

Flot mave og fed håndvaske

Savner helt og være gravid nu

hehe, taaak dog ikke sådan en håndvask jeg ville vælge hvis jeg skulle ud og bygge hus men tak ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.