Uge 25 :'d 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

S.Maria

Sikke en stor fin mave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Nille-pigen

hold da op en fin mave...

din mave er godt nok stor i forhold til min...

Anmeld

1. november 2011

MissTas

Miss Church skriver:

Flooot mave  

Det er noget med at du læser til sygeplejerske? Må jeg spørge dig om hvor langt du er? Jeg læser nemlig også og er snart færdig med modul 9. Vil gerne have en baby når jeg er færdiguddannet, men vil gerne høre lidt om andres erfaringer med baby/studie/barsel

Hvor langt er du, når du går fra på barsel? 

Held og lykke med det hele 

jeg er kommet til modul 8, men er blevet sygemeldt indtil jeg går på barsel til februar pga. graviditetsgener.. så jeg er præcis halvvejs i min uddannelse

Jeg ser det slet ikke som noget problem at få barn under min uddannelse. Du går jo på barsel med fuldt betalt SU og starter hvor du slap når din barsel er ovre. Det er din skoles pligt at planlægge det nye forløb for en hvis man går på barsel

samtidig ved jeg, at de forskellige afdelinger helst ansætter folk som HAR fået barn, da de har erfaring med at nyuddannede gerne vil ha børn og derfor er væk fra arbejdspladsen i et år pga barsel.

samtidig har jeg så en kæreste som er godt betalt hver måned, så derfor spiller det økonomiske ikke nogen rolle for mit vedkommende. For det er jo ikke meget man har udbetalt om måneden som studerende og så oven i købet med et barn

Anmeld

1. november 2011

MissTas

LilleLene skriver:

iiih det er altså en super lækker mave det er lige præcis sådan min "drømme" mave skal se ud

iiih, tusind tak altså virkelig dejligt at hører.. er også selv rigtig glad for min lille/store babyhule hehe ...

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Super flot mave! - Du kunne ikke tænke  dig at bytte vel?

Anmeld

1. november 2011

MissTas

Nille-pigen skriver: