Uge 25 :'d 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

S.Maria

Sikke en stor fin mave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Nille-pigen

hold da op en fin mave...

din mave er godt nok stor i forhold til min...

Anmeld

1. november 2011

MissTas

Miss Church skriver:

Flooot mave  

Det er noget med at du læser til sygeplejerske? Må jeg spørge dig om hvor langt du er? Jeg læser nemlig også og er snart færdig med modul 9. Vil gerne have en baby når jeg er færdiguddannet, men vil gerne høre lidt om andres erfaringer med baby/studie/barsel

Hvor langt er du, når du går fra på barsel? 

Held og lykke med det hele 

jeg er kommet til modul 8, men er blevet sygemeldt indtil jeg går på barsel til februar pga. graviditetsgener.. så jeg er præcis halvvejs i min uddannelse

Jeg ser det slet ikke som noget problem at få barn under min uddannelse. Du går jo på barsel med fuldt betalt SU og starter hvor du slap når din barsel er ovre. Det er din skoles pligt at planlægge det nye forløb for en hvis man går på barsel

samtidig ved jeg, at de forskellige afdelinger helst ansætter folk som HAR fået barn, da de har erfaring med at nyuddannede gerne vil ha børn og derfor er væk fra arbejdspladsen i et år pga barsel.

samtidig har jeg så en kæreste som er godt betalt hver måned, så derfor spiller det økonomiske ikke nogen rolle for mit vedkommende. For det er jo ikke meget man har udbetalt om måneden som studerende og så oven i købet med et barn

Anmeld

1. november 2011

MissTas

LilleLene skriver:

iiih det er altså en super lækker mave det er lige præcis sådan min "drømme" mave skal se ud

iiih, tusind tak altså virkelig dejligt at hører.. er også selv rigtig glad for min lille/store babyhule hehe ...

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Super flot mave! - Du kunne ikke tænke  dig at bytte vel?

Anmeld

1. november 2011

MissTas

Nille-pigen skriver:

hold da op en fin mave...

din mave er godt nok stor i forhold til min...

taak

Jaa, hører godtnok at den er stor.. men prinsessen er ikke større end hun skl være, så det må bare være min mave der vokser mærkeligt hehe

meen deejlig sys jeg den er

Anmeld

1. november 2011

MissTas

S.Maria skriver:

Sikke en stor fin mave...

joo taak og i lige måde da

Anmeld

1. november 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Super flot mave! - Du kunne ikke tænke  dig at bytte vel?

hehe neeeeeej - er super stolt af maven.. men er sikker på at din er lige så flot

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

hehe neeeeeej - er super stolt af maven.. men er sikker på at din er lige så flot

Tjaaaa, hvis jeg ellers havde en  Den er stadig ikke dukket frem  Men ellers mange tak

Anmeld

1. november 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Tjaaaa, hvis jeg ellers havde en  Den er stadig ikke dukket frem  Men ellers mange tak

Woooow, er det rigtigt ?

det var da alligevel utroligt .. Men jeg havde så også allerede lidt bule på da jeg var i uge 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.