Miss Church skriver:
Flooot mave
Det er noget med at du læser til sygeplejerske?
Må jeg spørge dig om hvor langt du er? Jeg læser nemlig også og er snart færdig med modul 9. Vil gerne have en baby når jeg er færdiguddannet, men vil gerne høre lidt om andres erfaringer med baby/studie/barsel 
Hvor langt er du, når du går fra på barsel?
Held og lykke med det hele 
jeg er kommet til modul 8, men er blevet sygemeldt indtil jeg går på barsel til februar pga. graviditetsgener.. så jeg er præcis halvvejs i min uddannelse 
Jeg ser det slet ikke som noget problem at få barn under min uddannelse. Du går jo på barsel med fuldt betalt SU og starter hvor du slap når din barsel er ovre. Det er din skoles pligt at planlægge det nye forløb for en hvis man går på barsel 
samtidig ved jeg, at de forskellige afdelinger helst ansætter folk som HAR fået barn, da de har erfaring med at nyuddannede gerne vil ha børn og derfor er væk fra arbejdspladsen i et år pga barsel.
samtidig har jeg så en kæreste som er godt betalt hver måned, så derfor spiller det økonomiske ikke nogen rolle for mit vedkommende. For det er jo ikke meget man har udbetalt om måneden som studerende og så oven i købet med et barn
Anmeld