Uge 25 :'d 24+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

AnnaK89

Ihh det er bare en super flot mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MissTas

AnnaKJ skriver:

Ihh det er bare en super flot mave

Mange taak er også glad for den .. smil! men tror hurtigt at den store mave blir tung, hehe

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

Woooow, er det rigtigt ?

det var da alligevel utroligt .. Men jeg havde så også allerede lidt bule på da jeg var i uge 8

Jep... Ingen mave her

Anmeld

1. november 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Jep... Ingen mave her

det er godtnok lidt vildt sys jeg hehe .. kan være du er en af dem der ikke får mave og man faks ikk kan se er gravid :O viiildt

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

det er godtnok lidt vildt sys jeg hehe .. kan være du er en af dem der ikke får mave og man faks ikk kan se er gravid :O viiildt

Hehe ja  Ej, jeg har da en lille bitte mave. Men jeg var jo overvægtig i forvejen, så hvis man ikke ved at jeg er gravid så ligner jeg altså bare en der har taget lidt mere på

Anmeld

1. november 2011

MissTas

rikkeregnbue skriver:

Hehe ja  Ej, jeg har da en lille bitte mave. Men jeg var jo overvægtig i forvejen, så hvis man ikke ved at jeg er gravid så ligner jeg altså bare en der har taget lidt mere på

nå okay hehe..

nok derfor det ses SÅ voldsomt på min mave så er vant til at træne meget og plejer at have en helt flad mave.. derfor den nok hurtigt er blevet synlig hos mig, hehe

Anmeld

1. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

MissTas skriver:

nå okay hehe..

nok derfor det ses SÅ voldsomt på min mave så er vant til at træne meget og plejer at have en helt flad mave.. derfor den nok hurtigt er blevet synlig hos mig, hehe

Ja, kan godt være

Anmeld

1. november 2011

Miss Church

MissTas skriver:

jeg er kommet til modul 8, men er blevet sygemeldt indtil jeg går på barsel til februar pga. graviditetsgener.. så jeg er præcis halvvejs i min uddannelse

Jeg ser det slet ikke som noget problem at få barn under min uddannelse. Du går jo på barsel med fuldt betalt SU og starter hvor du slap når din barsel er ovre. Det er din skoles pligt at planlægge det nye forløb for en hvis man går på barsel

samtidig ved jeg, at de forskellige afdelinger helst ansætter folk som HAR fået barn, da de har erfaring med at nyuddannede gerne vil ha børn og derfor er væk fra arbejdspladsen i et år pga barsel.

samtidig har jeg så en kæreste som er godt betalt hver måned, så derfor spiller det økonomiske ikke nogen rolle for mit vedkommende. For det er jo ikke meget man har udbetalt om måneden som studerende og så oven i købet med et barn

Neej du har nok ret Det håber jeg hvert fald at du har hehe

Økonomien er heller ikke den der bekymre mig. Mest om man kan finde arbejde bagefter. Men okay det kan man nok alligevel ikke i denne tid 

Anmeld

2. november 2011

MissTas

Miss Church skriver:

Neej du har nok ret Det håber jeg hvert fald at du har hehe

Økonomien er heller ikke den der bekymre mig. Mest om man kan finde arbejde bagefter. Men okay det kan man nok alligevel ikke i denne tid 

Du har nemmere ved at få arbejde bagefter hvis du har fået barn/børn end hvis du INGEN har fået

På den afdeling hvor jeg var i praktik på modul 4, der ansatte de helst ikke folk som ikke havde fået deres børn inden eller under deres uddannelse..

Så tror der er fordele og ulemper lige meget hvad man vælger. Men jeg er hvert fald glad for vores beslutning. Men nu flyver tiden jo også og der er ikke helt så længe til at den bette kommer til verden

Anmeld

2. november 2011

baby012

sikke en fin baby hule  

dreng ?? 

den sidder virkelig rigtig fint på dig  så er der kun 15 uger tilbage, nyd dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.