Stadig ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

christina92

Pernille08 skriver:

Okay , men det kan rent faktisk godt ske lige pludselig selvom den har været der fra dag 1 at den bare bliver væk , håber selvfølgelig ik det er det som er tilfældet ..

Jaa det burde ikk være særlig svært .. dumme læge ..

næsten alle mine symp på en graviditet er forsvundet, så tror bare jeg skal læne mig tilbage og slappe af og vente og se hvornår mens dukker op så vi kan komme videre med PB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Kimmie.

Miss Church skriver:

Det var da utroligt  Har du været ved lægen, for det tror jeg da at jeg ville overveje.

det er bare så underligt!
men ja, et læge besøg burde jeg nok overveje :/

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

christina92 skriver:

Her er der heller ikke sket noget endnu. Har været til læge i dag. hun ville ikke engang tage en blodprøve eller almindelig graviditets test. siger jeg skal blive ved med at teste selv. Og hun vil ikke se mig igen før jeg enten tester positiv eller mens er udeblevet i TO ÅR!!!

Man kunne håbe du har en rarere læge end jeg.

to år!??!?
HOLD da op det var lang tid ! :O

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

Pernille08 skriver:

Hold da K..T en L...E læge du godt nok har ..

Jeg havde skiftet lige med det sammen ..
Til ts , synes du skal kontakte lægen ..

det vil jeg gøre. tak.

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

Maemi skriver:

Jeg krydser fingre for at den ikke kommer, men at der i stedet kommer to flotte streger 

Held og lykke 

tusind tak !

Anmeld

8. november 2011

christina92

Kimmie. skriver:

to år!??!?
HOLD da op det var lang tid ! :O

JA!! Det kan man godt sige. Men flere herinde har sagt til mig at jeg skal snakke med en anden læge om det. at der max må gå 5-6 måneder.

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

christina92 skriver:

JA!! Det kan man godt sige. Men flere herinde har sagt til mig at jeg skal snakke med en anden læge om det. at der max må gå 5-6 måneder.

ja det burde du

Anmeld

8. november 2011

marius' mor

Miss Church skriver:

Psyken kan utrolige ting! Så hvis man tror eller håber meget, kan man "sagtens" udskyde sin mens uden at være gravid . Men det kan selvfølgelig også være at du bare danner HCG langsomt. 

Håber der kommer 2 streger til dig snart, hvis det er det du ønsker  

Vores søn er lavet i andet forsøg, men den første måned hvor vi prøvede at blive gravid, håbede jeg så meget på at det var sket, at min krop udskød mens i en hel uge..

Anmeld

8. november 2011

Kimmie.

marius' mor skriver:

Vores søn er lavet i andet forsøg, men den første måned hvor vi prøvede at blive gravid, håbede jeg så meget på at det var sket, at min krop udskød mens i en hel uge..

jeg stoppede p-pillerne i september. og havde mens. fra d. 26 sep. til den 5 oktober

Anmeld

8. november 2011

marius' mor

Kimmie. skriver:

jeg stoppede p-pillerne i september. og havde mens. fra d. 26 sep. til den 5 oktober

Hmm, måske din krop bare lige skal komme ud af p-pille "rusen".. Kroppen skal jo lige finde sin egen rytme igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.