Stadig ingen mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
35 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Kimmie.

Hej tøser. 
Som overskriften siger, har jeg stadig ingen mens fået, men heller ingen positiv test! Simpelthen så irriterende

Hvad sker der dog?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Gaia

Hvornår skulle du have haft mens?

Anmeld

2. november 2011

christina92

Kimmie. skriver:

Hej tøser. 
Som overskriften siger, har jeg stadig ingen mens fået, men heller ingen positiv test! Simpelthen så irriterende

Hvad sker der dog?  

Åhh min søde søde pige!

Er ked af at høre der ikke er sket hverken fra eller til!

Jeg har heller ikke set skyggen af mens endnu men bliver ved med at teste negativ

Jeg håber virkelig for dig at det bare er fordi du er langsom til at danne HCG så du bare først kan se det efter nogen tid på testen

Håber du får tiden til at gå med noget, så tankerne kommer lidt væk, men igen, ved selv hvor svært det er. Man har tankerne på det hele tiden.

Sender et stort  knus

Anmeld

2. november 2011

Miss Church

Kimmie. skriver:

Hej tøser. 

Hvad sker der dog?  

Psyken kan utrolige ting! Så hvis man tror eller håber meget, kan man "sagtens" udskyde sin mens uden at være gravid . Men det kan selvfølgelig også være at du bare danner HCG langsomt. 

Håber der kommer 2 streger til dig snart, hvis det er det du ønsker  

Anmeld

2. november 2011

FruHimmelblå

Som Gaia også skriver: hvornår skulle du have haft mens?

Er der mulighed for, at du har haft ÆL senere i denne måned, end du regner med? For så er du måske bare ikke langt nok henne endnu?

Anmeld

2. november 2011

Kimmie.

Gaia skriver:

Hvornår skulle du have haft mens?

Den 24. :/

Anmeld

2. november 2011

Kimmie.

christina92 skriver:

Åhh min søde søde pige!

Er ked af at høre der ikke er sket hverken fra eller til!

Jeg har heller ikke set skyggen af mens endnu men bliver ved med at teste negativ

Jeg håber virkelig for dig at det bare er fordi du er langsom til at danne HCG så du bare først kan se det efter nogen tid på testen

Håber du får tiden til at gå med noget, så tankerne kommer lidt væk, men igen, ved selv hvor svært det er. Man har tankerne på det hele tiden.

Sender et stort  knus

Tusind tak søde  

Det er bare så træls! Øøøøv ! Men håber snart der sker noget. og krydser fingre for dig også! 

Anmeld

2. november 2011

Kimmie.

Miss Church skriver:

Psyken kan utrolige ting! Så hvis man tror eller håber meget, kan man "sagtens" udskyde sin mens uden at være gravid . Men det kan selvfølgelig også være at du bare danner HCG langsomt. 

Håber der kommer 2 streger til dig snart, hvis det er det du ønsker  

Tusind tak!  

Ja håber! Men forstår bare ikke at der ikke sker noget

Anmeld

2. november 2011

Kimmie.

FruHimmelblå skriver:

Som Gaia også skriver: hvornår skulle du have haft mens?

Er der mulighed for, at du har haft ÆL senere i denne måned, end du regner med? For så er du måske bare ikke langt nok henne endnu?

Dét ved jeg ikke.

Skulle have haft mens den 2 oktober. /: 

Anmeld

2. november 2011

Gaia

Prøv evt? At få en tid hos lægen til en afklaring dvs. Blodprøve. Den kan måske sige om du er gravid og det så bare er dit hcg niveau der er lavt. Det ville jeg nok gøre. Specielt hvis min mens ellers altid kom til tiden.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.