Rejse og måske gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

Må man overhovedet flyve i uge 35? Eller er det først fra uge 36, man ikke må? Håber da det bliver en dejlig jul på Færøerne, og at du kan komme afsted

mange flyselskaber vil i hvert fald ikke have gravide med efter 34 uge....

Men det kan være lidt forskelligt, så man skal altid huske at ringe og spørge hvert selskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

SLC

Jeg fandt ud af i Tyrkiet at jeg var gravid hehe, og der har jeg været 4+2 da jeg tog testen   -havde det på fornemmelsen hjemmefra, så tog en test med og da perioden ikke kom ventede jeg liiiige to dage før jeg tog testen, og så var jeg sku gravid

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg var i Bulgarien da jeg var 9 uger henne! Jeg havde kvalme døgnet rundt!! I 26 uger i alt!! Rigtig meget madlede, og havde svært ved mange lugte.

Det var rart at komme lidt væk hjemmefra, nyde varmen, dyppe sig i poolen osv, men det var virkelig belastende ifht. mad! Jeg tabte 1,5 kg på den uge. Jeg spiste chokoladecroissanter, saltstænger, toastbrød og chips og drak primært cola og icetea. Deres vand (på flaske) smagte af plastic syntes jeg!

Så vidt jeg selv er herre over det, vil jeg ikke rejse som gravid igen - ikke så langt væk i hvert fald. Men hvis vi har planlagt en rejse, og det viser sig jeg er uplanlagt gravid ville jeg tage af sted. Men det har også meget med forventningen til rejsen at gøre - vi vidste jo, det ikke ville blive en "party"ferie på nogen måde. Jeg var nødt til at holde siesta på værelset, gik tidligt i seng osv.. 

Det lyder sørme ikke rart.. Håber jeg bliver én af det heldige, der ikke skal have det helt så hårdt mht. kvalme. Den ferie, jeg skal på er ren afslapning og familiehygge, så jeg tror, der er plads til at gå tidligt i seng, hvis det skulle ende der... Mht. om jeg bliver gravid inden, så er der vist "kun" ca. 70% chance, så måske bliver baby lavet i udlandet

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

SLC skriver:

Jeg fandt ud af i Tyrkiet at jeg var gravid hehe, og der har jeg været 4+2 da jeg tog testen   -havde det på fornemmelsen hjemmefra, så tog en test med og da perioden ikke kom ventede jeg liiiige to dage før jeg tog testen, og så var jeg sku gravid

Tillykke Det var da en dejlig nyhed at holde ferie på

Anmeld

2. november 2011

Witt

Må man overhovedet flyve i uge 35? Eller er det først fra uge 36, man ikke må? Håber da det bliver en dejlig jul på Færøerne, og at du kan komme afsted

ja må jeg gerne, jeg må flyve med selvskabet indtil jeg er i uge 37, det er hvad selvskabet siger ..

Men lægen SKAL godkende at jeg flyver når jeg er så lang henne, for hvis der er det mindste vil hun ikke godkende mig.. Så håber ikke at der er noget .. Skal have et papir/lægevurdering med når jeg skal ombord som kaptejnen skal se.

og tak, håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.