Rejse og måske gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er lige startet på PB, men skal rejse en uge til USA i januar. Er der nogen af jer, der har erfaring med at rejse i 1. trimester eller i det taget under en graviditet? Gode eller dårlige erfaringer er velkomne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Muffinmus

Jeg var da ude og rejse 9-10 uger henne og det er jo lige som alle andre rejser. Eneste problem kan være hvis du får meget kvalme, så har du IKKE lyst til at rejse nogen som helst steder uden for din seng

Anmeld

1. november 2011

AndreasMor84

Der er ingen "fare" ved at tage ud at rejse.. det er først i de sidste uger, at man ikke må flyve

Anmeld

1. november 2011

www.baby.NU ;)

Hej,

Jeg var ude og rejse da jeg var ca i uge 12.

Det var lækkert at være væk, men tankerne var et helt andet sted, samt jeg var MEGET træt og led af aften kvalme. Så det var en laaaaang ferie på ikke altid lige den gode måde

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar  Er ikke specielt bekymret for at rejse, det er mere min kæreste Vi må bare tage det, som det kommer - er jo heller ikke gravid endnu... Men håber inderligt, at det kommer snart!

Anmeld

1. november 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er lige startet på PB, men skal rejse en uge til USA i januar. Er der nogen af jer, der har erfaring med at rejse i 1. trimester eller i det taget under en graviditet? Gode eller dårlige erfaringer er velkomne 

Jeg rejste til USA da jeg var omkring 25. uge - det var ikke noget problem

Det bliver nok kun et problem hvis du kommer til at døje med kvalme og opkast, så er det sgu ikke sjovt.

god tur og held og lykke

Anmeld

1. november 2011

Witt

Tror ikke der er noget at være bange for .

Jeg skal ud at rejse til jul, skal nemlig til Færøerne at holde jul med fam. Men anyways, når vi tager herfra den 18 Dec, der er jeg i uge 35 (: .. Er nu i uge 27, såe ..

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Ditte_Marie skriver:

Jeg rejste til USA da jeg var omkring 25. uge - det var ikke noget problem

Det bliver nok kun et problem hvis du kommer til at døje med kvalme og opkast, så er det sgu ikke sjovt.

god tur og held og lykke

Tak! Godt at høre, at en lang rejse ikke nødvendigvis er et problem

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Witt skriver:

Tror ikke der er noget at være bange for .

Jeg skal ud at rejse til jul, skal nemlig til Færøerne at holde jul med fam. Men anyways, når vi tager herfra den 18 Dec, der er jeg i uge 35 (: .. Er nu i uge 27, såe ..

Må man overhovedet flyve i uge 35? Eller er det først fra uge 36, man ikke må? Håber da det bliver en dejlig jul på Færøerne, og at du kan komme afsted

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

Jeg var i Bulgarien da jeg var 9 uger henne! Jeg havde kvalme døgnet rundt!! I 26 uger i alt!! Rigtig meget madlede, og havde svært ved mange lugte.

Det var rart at komme lidt væk hjemmefra, nyde varmen, dyppe sig i poolen osv, men det var virkelig belastende ifht. mad! Jeg tabte 1,5 kg på den uge. Jeg spiste chokoladecroissanter, saltstænger, toastbrød og chips og drak primært cola og icetea. Deres vand (på flaske) smagte af plastic syntes jeg!

Så vidt jeg selv er herre over det, vil jeg ikke rejse som gravid igen - ikke så langt væk i hvert fald. Men hvis vi har planlagt en rejse, og det viser sig jeg er uplanlagt gravid ville jeg tage af sted. Men det har også meget med forventningen til rejsen at gøre - vi vidste jo, det ikke ville blive en "party"ferie på nogen måde. Jeg var nødt til at holde siesta på værelset, gik tidligt i seng osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.