Barnepige til at aflevere/hente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Noneother

Altså nu står en u/18 til rundt 70kr. i timen et sted som føtex, så jeg kunne ikke forestille mig at du skulle betale mere for at få en til at hente/bringe.

Jeg har selv overvejet noget lignende da jeg skal søge læreplads om et halvt års tid, og absolut ingen familie har = ingen der kan tage over.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MelikkazMoar

da jeg var barnepige..

der både hentede og afleverede jeg børnene..  selvom jeg skulle afsted til skole ..

og der blev det 200 hver gang .. om det var 3-4 timer elelr en hel nat.. nogle gange gavnede det mig og andre gange hende.. og ingen af os led af det

Anmeld

1. november 2011

hekran

Stumpen skriver:

Jeg har ingen erfaring med det.. Men jeg ville nok vælge en pige/dreng i kofi-alderen og h?n ville ikke kunne afl, da vedkommende jo går i skole..

Bum bum hvad får barnepiger i dag, jeg tænker 30 i timen, men dette kan jo blive dyrt, så jeg ville nok lave en uge eller månedslønsaftale...

Jeg har tænkt omkring 60 kroner i timen, men problemet er, at det er lige i tidspunktet hvor de fleste unge er på vej i skole :/ Så jeg er lidt i tvivl om, hvad der er bedst og hvem det skal være. Det skal være mellem halv otte og halv ni og så senere på dagen mellem 3 og fire. Ikke så skønne tider for en teenager :/

Anmeld

1. november 2011

hekran

eirene skriver:

Hvad med en aupair hvis der er penge og plads til det?

Det er sådan noget jeg drømmer om, når jeg vinder nogle millioner Men p.t. er der desværre hverken råd eller plads.

Anmeld

1. november 2011

hekran

dorthemus skriver:

Jeg er alene med min datter på 17 måneder og vi har en fast barnepige der altid henter hende om tirsdagen hvor jeg enten lukker eller er til p.møde. Det blir til ca. 13 timer om måneden og hun får 85 i timen. Det er mange penge i mit budget men jeg har ikke noget valg og hun er dygtig, stabil og skøn

Det kan jeg godt forstår, at du har brug for! Så må man da bare spise havregrød nogle aftener

Hvis jeg skulle vælge mellem morgen og eftermiddag, så ville jeg vælge, at barnepigen skulle aflevere banditterne. Det giver mere ro på lillepigen og gør, at hun sover en laaang lur, når hun ikke bliver forstyrret.

Anmeld

1. november 2011

hekran

MelikkazMoar skriver:

da jeg var barnepige..

der både hentede og afleverede jeg børnene..  selvom jeg skulle afsted til skole ..

og der blev det 200 hver gang .. om det var 3-4 timer elelr en hel nat.. nogle gange gavnede det mig og andre gange hende.. og ingen af os led af det

Hold da fast! Hvordan fik du tid til det? Den lilles dagpleje er i stik modsat retning til skolen, så jeg afsætter altid minimum 50 minutter til at aflevere. Så det kan vist lade sig gøre..... bum bum bum!

Anmeld

1. november 2011

hekran

Noneother skriver:

Altså nu står en u/18 til rundt 70kr. i timen et sted som føtex, så jeg kunne ikke forestille mig at du skulle betale mere for at få en til at hente/bringe.

Jeg har selv overvejet noget lignende da jeg skal søge læreplads om et halvt års tid, og absolut ingen familie har = ingen der kan tage over.

Gad vide, hvor man søger efter sådan en..... Opslag hos købmanden?

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

Marita skriver:

Hold da fast! Hvordan fik du tid til det? Den lilles dagpleje er i stik modsat retning til skolen, så jeg afsætter altid minimum 50 minutter til at aflevere. Så det kan vist lade sig gøre..... bum bum bum!

heldigvis var børnenes dagpleje og børnehave kun 10 min fra hinanden .. men så skulle jeg også fra roskilde til holbæk bagefter

Anmeld

1. november 2011

dorthemus

Marita skriver:

Det kan jeg godt forstår, at du har brug for! Så må man da bare spise havregrød nogle aftener

Hvis jeg skulle vælge mellem morgen og eftermiddag, så ville jeg vælge, at barnepigen skulle aflevere banditterne. Det giver mere ro på lillepigen og gør, at hun sover en laaang lur, når hun ikke bliver forstyrret.

Det ville jeg ogsåvælge i dit tilfælde

Anmeld

1. november 2011

dorthemus

Marita skriver:

Gad vide, hvor man søger efter sådan en..... Opslag hos købmanden?

Prøv at spørge nede i dit barns institution. Det gjorde jeg i min egen institution og sp blev en af vikarerne vores faste barnepige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.