Barnepige til at aflevere/hente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.042 visninger
29 svar
0 synes godt om
1. november 2011

hekran

Vi har tre skønne unger på snart 5 måneder, 2 år og 4 år. Tætte og overvældende en gang imellem. Manden kører på arbejde lidt over seks og er hjemme lidt i fem. 

Hverdagen sådan ca:
6 - børn vågner og får morgenmad
7.30-8 - ud ad døren med barnevognen og to banditter ved siden af til børnehave og dagpleje som er i hver sin ende af byen
9 - hjemme igen
10 - den lille vågner igen
13 - den lille sover igen (og det gør jeg så måske også )
15 - ud ad døren med barnevognen for at hente banditterne igen
16 - hjemme igen.
17 - lave mad
17.30 spise
19 - banditterne i seng
21 - prinsessen i seng

Det hedder, at jeg skal skrive mit speciale mens jeg er på barsel  Ja, det kan I da godt se, ik? Jeg overvejer at finde en barnepige til at aflevere og hente, da der nemt ryger 2 timer på det dagligt udover indkøb. 2 dyrebare timer, hvor den mindste sover og jeg egentlig kan få noget lavet og blive færdig med det dumme speciale!

Kan man overhovedet det og er der nogen der har erfaring med det? Hvad ville det f.eks. koste?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Stumpen

Jeg har ingen erfaring med det.. Men jeg ville nok vælge en pige/dreng i kofi-alderen og h?n ville ikke kunne afl, da vedkommende jo går i skole..

Bum bum hvad får barnepiger i dag, jeg tænker 30 i timen, men dette kan jo blive dyrt, så jeg ville nok lave en uge eller månedslønsaftale...

Anmeld

1. november 2011

mor til lille emma

Stumpen skriver:

Jeg har ingen erfaring med det.. Men jeg ville nok vælge en pige/dreng i kofi-alderen og h?n ville ikke kunne afl, da vedkommende jo går i skole..

Bum bum hvad får barnepiger i dag, jeg tænker 30 i timen, men dette kan jo blive dyrt, så jeg ville nok lave en uge eller månedslønsaftale...

30 i timen... Hvem arbejder for det?? hihi! Så send den person herover.

Jeg ville tro 70/80/100 i timen... er jeg galt på den?

Anmeld

1. november 2011

eirene

Hvad med en aupair hvis der er penge og plads til det?

Anmeld

1. november 2011

dorthemus

Marita skriver:

Vi har tre skønne unger på snart 5 måneder, 2 år og 4 år. Tætte og overvældende en gang imellem. Manden kører på arbejde lidt over seks og er hjemme lidt i fem. 

Hverdagen sådan ca:
7.30-8 - ud ad døren med barnevognen og to banditter ved siden af til børnehave og dagpleje som er i hver sin ende af byen
9 - hjemme igen
16 - hjemme igen.
17 - lave mad
17.30 spise
19 - banditterne i seng
21 - prinsessen i seng

Det hedder, at jeg skal skrive mit speciale mens jeg er på barsel  Ja, det kan I da godt se, ik? Jeg overvejer at finde en barnepige til at aflevere og hente, da der nemt ryger 2 timer på det dagligt udover indkøb. 2 dyrebare timer, hvor den mindste sover og jeg egentlig kan få noget lavet og blive færdig med det dumme speciale!

Kan man overhovedet det og er der nogen der har erfaring med det? Hvad ville det f.eks. koste?  

Jeg er alene med min datter på 17 måneder og vi har en fast barnepige der altid henter hende om tirsdagen hvor jeg enten lukker eller er til p.møde. Det blir til ca. 13 timer om måneden og hun får 85 i timen. Det er mange penge i mit budget men jeg har ikke noget valg og hun er dygtig, stabil og skøn

Anmeld

1. november 2011

Stumpen

mor til lille emma skriver:

30 i timen... Hvem arbejder for det?? hihi! Så send den person herover.

Jeg ville tro 70/80/100 i timen... er jeg galt på den?

Det håber jeg næsten at du er... Tænk en udskrift for at skulle ud og spise og i biffen bagefter 

Anmeld

1. november 2011

NJN

Stumpen skriver:

Det håber jeg næsten at du er... Tænk en udskrift for at skulle ud og spise og i biffen bagefter 

Nej, jeg tror hun er meget rigtigt på den.. det er slet ikke unormalt at barnepiger får dette i timen.  

Anmeld

1. november 2011

annec

Marita skriver:

Hverdagen sådan ca:
9 - hjemme igen
16 - hjemme igen.
17 - lave mad
17.30 spise
19 - banditterne i seng
21 - prinsessen i seng

Da jeg var barnepige fik jeg 85kr i timen, og da jeg var 15 og var barnepige fik jeg 50kr i timen

Anmeld

1. november 2011

Stumpen

NJN skriver:

Nej, jeg tror hun er meget rigtigt på den.. det er slet ikke unormalt at barnepiger får dette i timen.  

og pludselig blev jeg endnu mere taknemmelig over at have 3 bedsteforældre i samme by..

Anmeld

1. november 2011

Sara.

Stumpen skriver:

Da jeg var barnepige i sin tid fik jeg 70 kr i timen (i årene 1998-2005).

Men havde en aftale med familierne at hvis jeg skulle passe i flere timer så blev vi enige om et beløb i stedet, som så ikke var så meget i timen..

Det var en fin ordning :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.