At kontakte farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

charlottekri

Anonym skriver:

God idé med kontaktoplysningerne, selvom jeg stærkt tvivler på, at hun vil kontakte mig, selvom hun ikke rigtig har så megen kontakt til mit barns far...

så er det jo netop at hun skal kunne kontakte dig  altså hvis hun er interesseret i sit barnebarn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

respekt til dig for at ville gøre dette..

tror jeg ville være skide bange for hvordan faderen ville reagere på det, der er vel en grund til at han har valgt at holde det for sig selv??

men du har bestemt dig og respekt for det.. hvis det var mig villejeg nok gøre som caroline skriver, et stille og roligt brev der forklarer situationen og billeder ved siden af så hun selv kan vælge om hun vil kigge dem..

Det er kompliceret. Han har selv et meget anstrengt forhold til sin mor og ser hende sjældent

Anmeld

31. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg ville nok også sende et brev m. billeder.

Anmeld

31. oktober 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Det er kompliceret. Han har selv et meget anstrengt forhold til sin mor og ser hende sjældent

RESPEKT - farmoderen skal have en reel mulighed for at tage stilling til, om hun ønsker kontakt med sit barnebarn eller ej, det er simpelthen uforskammet, at dit barns fader har taget den beslutning for hende.

Jeg synes, at det er godt, at du selv rækker hånden frem, det vil være fantastisk, hvis dit barn og farmor får et rigtigt godt forhold.

Husk at komme med en opdatering.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

så er det jo netop at hun skal kunne kontakte dig  altså hvis hun er interesseret i sit barnebarn...

Ja, det håber jeg selvfølgelig også, men jeg tvivler stærkt på det, og jeg er ikke sikker på, hvordan barnets far reagerer...

Anmeld

31. oktober 2011

An&Jo

Anonym skriver:

må jeg spørge om du har nævnt dine planer for faderen??

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

RESPEKT - farmoderen skal have en reel mulighed for at tage stilling til, om hun ønsker kontakt med sit barnebarn eller ej, det er simpelthen uforskammet, at dit barns fader har taget den beslutning for hende.

Jeg synes, at det er godt, at du selv rækker hånden frem, det vil være fantastisk, hvis dit barn og farmor får et rigtigt godt forhold.

Husk at komme med en opdatering.

Åh, mange tak for dit input Jeg håber og beder til, hun gerne vil vores barn, men det er som sagt meget kompliceret, da faderen har andre børn, der heller ikke ved, de har en lille...

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

må jeg spørge om du har nævnt dine planer for faderen??

Slet ikke. Han slår bak... Fuldstændig bak, som han har gjort de gange jeg har nævnt for ham, om han overhovedet har tænkt sig at fortælle sin mor det og evt. hvornår

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Benjamin03012011 skriver:

Jeg ville nok også sende et brev m. billeder.

Tak

Anmeld

31. oktober 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Slet ikke. Han slår bak... Fuldstændig bak, som han har gjort de gange jeg har nævnt for ham, om han overhovedet har tænkt sig at fortælle sin mor det og evt. hvornår

puha hvor jeg føler med dig..

men husk nu at have i baghovedet at han nok finder ud af det, og så skal du være klar til at fortælle ham hvorfor du har taget denne beslutning, og så skal den gerne være velovervejet og kunne argumenteres for så han kan se fornuften i det..

jeg synes det er rigtig flot det du gør for dit barn, men husk nu at passe på dig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.