2 positive test så en negativ??? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

UnderCover37

1012lmp skriver:

Lad os antage du mistede så ville du alligevel kunne teste postiv i flere uger efter så det tror jeg bestemt ikke er tilfældet!

Kommer også lidt an på hvornår på døgnet testen er taget, men har du testet positiv så er du gravid, er det samme slags test og hvornår på dagen er de taget?

Det er så ikke helt rigtigt det der; siden hvor længe man kan teste positiv efter en Bio/SA er meget forskelligt og afhængigt af flere faktorer.

Det kommer for det første an på hvor højt ens HCG tal er nået i løbet af den korte tid man har nået at være gravid men så sandelig også afhængigt af hvor hurtigt ens krop er til at sænke niveauerne igen.

Et eks. da jeg havde den første SA var jeg efter alle udregninger 7-8 uger henne men da jeg fik måt HCG var det ikke kommet længere op en 383 og i løbet af kun 4 dage var mine urinprøver negative igen.

En tommelfingerregel siger, at HCG tallene fordobles ca hver 2 dag og når de så falder igen halvveres ca 1 gang i døgnet men her er der rigtigt store individuelle forskelle.

Så kære TS, det kan desværre godt ladesig gøre men man kan altid håbe på at det er pga en udvanding af din urin at du har testet negativ.

Hvordan er det gået efterfølgende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Det er så ikke helt rigtigt det der; siden hvor længe man kan teste positiv efter en Bio/SA er meget forskelligt og afhængigt af flere faktorer.

Det kommer for det første an på hvor højt ens HCG tal er nået i løbet af den korte tid man har nået at være gravid men så sandelig også afhængigt af hvor hurtigt ens krop er til at sænke niveauerne igen.

Et eks. da jeg havde den første SA var jeg efter alle udregninger 7-8 uger henne men da jeg fik måt HCG var det ikke kommet længere op en 383 og i løbet af kun 4 dage var mine urinprøver negative igen.

En tommelfingerregel siger, at HCG tallene fordobles ca hver 2 dag og når de så falder igen halvveres ca 1 gang i døgnet men her er der rigtigt store individuelle forskelle.

Så kære TS, det kan desværre godt ladesig gøre men man kan altid håbe på at det er pga en udvanding af din urin at du har testet negativ.

Hvordan er det gået efterfølgende?

Jeg har lige testet med morgen urin her til morgen og den er mere svag end de 2 første jeg har taget:-( det er dog stadig ingen tegn pÅnmin mens er på vej.. Har overvejet at ringe til lægen men mÅske det er for tidligt

Anmeld

1. november 2011

UnderCover37

Hvor langt skulle du være ifgl din cyklus?

Nogle kvinder udvikler jo langsomt HCG men jeg synes bestemt godt du kan få en tid ved lægen til en snak og evt blodprøvekontrol

Held og lykke!

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Hvor langt skulle du være ifgl din cyklus?

Nogle kvinder udvikler jo langsomt HCG men jeg synes bestemt godt du kan få en tid ved lægen til en snak og evt blodprøvekontrol

Held og lykke!

Jeg skulle være 4+5 så ikke så langt. Men har haft en MA i september 

Anmeld

1. november 2011

UnderCover37

Anonym skriver:

Jeg skulle være 4+5 så ikke så langt. Men har haft en MA i september 

Med tanke på, at du har oplevet en MA så synes jeg, at du for din egen sjælefredskyld skal kontakte din læge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.