2 positive test så en negativ??? HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.891 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Kan det betyde jeg ikke er gravid alligevel?? Har testet 3 dage i træk og 3. Dagen var den negativ?? 

Please hjælp. Nogen der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Kris89

Altså hvis du testede positiv inden forventet mens er der noget der hedder biokemisk... ved ikke hvad det er, men krydser fingre for at alt er som det skal være

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Lad os antage du mistede så ville du alligevel kunne teste postiv i flere uger efter så det tror jeg bestemt ikke er tilfældet!

Kommer også lidt an på hvornår på døgnet testen er taget, men har du testet positiv så er du gravid, er det samme slags test og hvornår på dagen er de taget?

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Lad os antage du mistede så ville du alligevel kunne teste postiv i flere uger efter så det tror jeg bestemt ikke er tilfældet!

Kommer også lidt an på hvornår på døgnet testen er taget, men har du testet positiv så er du gravid, er det samme slags test og hvornår på dagen er de taget?

Det er samme test og taget om aftenen begge to. Godt nok var jeg på nat arbejde til lørdag morgen og sov ikke lørdag og testede om aftenen hvor den var negativ. Men det kan vel ikke have betydning tænker jeg....

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Anonym skriver:

Det er samme test og taget om aftenen begge to. Godt nok var jeg på nat arbejde til lørdag morgen og sov ikke lørdag og testede om aftenen hvor den var negativ. Men det kan vel ikke have betydning tænker jeg....

tjo det kan det jo godt...

Altså de kloge siger jo at man skal teste med morgen urin da den er mest koncentreret... Og hvis ikke du har sover har du jo været på toilet regelmæssigt også er den ikke så koncentreret som når du har sovet og ikke har været på toilet i mange timer!

Så det kan sagtens have noget med det at gøre!

Test med morgenurin.... Eller når du lige har sovet hvis du er på nat

Anmeld

31. oktober 2011

Muffinmus

havde 4 pos teste lige i træk og så negativ og mens lidt efter....

Så man ved aldrig jo.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

havde 4 pos teste lige i træk og så negativ og mens lidt efter....

Så man ved aldrig jo.

Øv det lyder ikke godt:-( 

Troede det måske bare var fordi jeg testede om aftenen:-(

Anmeld

31. oktober 2011

henh01

prøv at køb en clearblue - og test om morgenen. Så får du vished

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

prøv at køb en clearblue - og test om morgenen. Så får du vished

Det er selvf rigtigt køber en i morgen og tester onsdag. Har en test jeg kan tage i morgen tidlig og se hvad den Siger

Anmeld

31. oktober 2011

baby84

Anonym skriver:

Kan det betyde jeg ikke er gravid alligevel?? Har testet 3 dage i træk og 3. Dagen var den negativ?? 

Please hjælp. Nogen der har prøvet det??

ikke for at være negativ, men ofte vil en bio kunne give dette resultat, men det er jo ikke sikker og kan handle om at din urin har været mindre koncentreret da du tog den sidste test.

Prøve at tag en i morgen og igen to dage efter. Den skulle så selvfølgelig gerne blive mere tydelig.

Krydser for at alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.