Er bange for det sker igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

1012lmp

Chalala85 skriver:

Wow det var da en bedring må man sige

ihh håber virkelig jeg kan komme igennem en solstrålehistorie, det ville være så fantastisk. Vil så gerne have ham op bagefter vil så gerne nyde de minutter istedet for at glo på et grønt lagen og se en læge holde ham i benene.. det er jo ikke lige sådan man forestiller sig det....

Nej det kunne jeg sagtens forestille mig...

men du skal bare gøre klart at du ønsker at føde selv (det er som regel også det de ønsker), men gør som jeg og sig at bliver der de mindste komplikationer vil du have muligheden for et KS så det ikke går som første gang

Men det skal nok gå det er jeg sikker på... mon dog man kan være så uheldig 2 gange i træk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Arhmen hvor er det dejligt du er herinde igen sveske Jo sku, er gravid og venter en lille dreng.. så fantastisk og helt økologisk

Jeg tror også kun det kan blive bedre end sidste fødsel men håber heller ikke den bare kommer til at få snerten af det samme.. Tror virkelig sådan en vækstscanning vil kunne berolige mig

Hvor ER det da bare fantastisk :-) <3 Stort stort tillykke! Hvornår har du termin ?

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

lisbethita skriver:

Hvor ER det da bare fantastisk :-) <3 Stort stort tillykke! Hvornår har du termin ?

Tak smukke Har termin d. 11/3-12

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

1012lmp skriver:

Nej det kunne jeg sagtens forestille mig...

men du skal bare gøre klart at du ønsker at føde selv (det er som regel også det de ønsker), men gør som jeg og sig at bliver der de mindste komplikationer vil du have muligheden for et KS så det ikke går som første gang

Men det skal nok gå det er jeg sikker på... mon dog man kan være så uheldig 2 gange i træk!

Det lyder som en rigtig god plan og nej det burde være umuligt at have så slem en fødsel 2 gang.. det må ikke ske

Anmeld

1. november 2011

Lilje82

Chalala85 skriver:

Hej piger...

For at gøre en laaaaang historie kort, så var min sidste fødsel ikke så herlig. Havde veer i 3 døgn, nåede endelig til presveerne da de fandt ud af Mikkel stod forkert, det for endte jeg i AKS. De skøb Mikkel til at veje 3500g men da han kom ud var han 4250g en ordentlig basse.

De sagde efterfølgende at hans størrelse godt kunne have indvirkning på det gik som det gik.

Derfor er jeg nu begyndt at bekymrer mig enormt meget... hvad hvis nu bøvsen bliver en stor baby, er der så chance for en helvedes fødsel igen?

Kan man anmode om at få en vægtscanning?? Jeg skal til en læge samtale d 20/11 ´på Herlev for at snakke mit tidligere forløb igennem og jeg overvejer lidt at nævne det der...?

Tak fordi du læste med.

Har ikke lige læst de andre svar

Men ja jeg ville nævne det til den samtale og også for din jordmor og i så fald, så du får det hele snakket godt igennem.

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Lilje82 skriver:

Har ikke lige læst de andre svar

Men ja jeg ville nævne det til den samtale og også for din jordmor og i så fald, så du får det hele snakket godt igennem.

Det tror jeg også er en rigtig god ide. Det er vigtigt for mig de kan forstå mine tanker, men regner heller ikke med det bliver et problem når nu de kender det forløb jeg har haft tidligere.

Anmeld

1. november 2011

Lilje82

Chalala85 skriver:

Det tror jeg også er en rigtig god ide. Det er vigtigt for mig de kan forstå mine tanker, men regner heller ikke med det bliver et problem når nu de kender det forløb jeg har haft tidligere.

Ja det er nemlig rigtig vigtigt for dig selv at få det hele snakket igennem og gerne flere gange... Min fødsel var heller ikke ligefrem en drømmefødsel og har ødelagt min mulighed for at få liv at føde normalt igen, så kan udemærket følge dig. Så sørg endelig for at få snakket om det.

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Lilje82 skriver:

Ja det er nemlig rigtig vigtigt for dig selv at få det hele snakket igennem og gerne flere gange... Min fødsel var heller ikke ligefrem en drømmefødsel og har ødelagt min mulighed for at få liv at føde normalt igen, så kan udemærket følge dig. Så sørg endelig for at få snakket om det.

Jeg har også fundet ud af hvor vigtigt det er nu. Det undre mig dog at Hvidovre ikke tog sig tid til at jeg kunne snakke det igennem efterfølgende

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Chalala85 skriver:

Hej piger...

For at gøre en laaaaang historie kort, så var min sidste fødsel ikke så herlig. Havde veer i 3 døgn, nåede endelig til presveerne da de fandt ud af Mikkel stod forkert, det for endte jeg i AKS. De skøb Mikkel til at veje 3500g men da han kom ud var han 4250g en ordentlig basse.

De sagde efterfølgende at hans størrelse godt kunne have indvirkning på det gik som det gik.

Derfor er jeg nu begyndt at bekymrer mig enormt meget... hvad hvis nu bøvsen bliver en stor baby, er der så chance for en helvedes fødsel igen?

Kan man anmode om at få en vægtscanning?? Jeg skal til en læge samtale d 20/11 ´på Herlev for at snakke mit tidligere forløb igennem og jeg overvejer lidt at nævne det der...?

Tak fordi du læste med.

kan godt forstå dig...

jeg har dog ikke fået store børn og heller ikke kejsersnit

- men første fødsel varede 46 timer

sååå var skide nervøs her 2. gang. (havde sagt til min mor hun skulle stoppe det hvis de ville pine mig igen- og bare køre mig til kejsersnit)

men det tog kun 3½ time fra jeg "vidste" NU var veerne kommet for at blive

Håber du render lige så let igennem denne gang

Anmeld

1. november 2011

Lilje82

Chalala85 skriver:

Jeg har også fundet ud af hvor vigtigt det er nu. Det undre mig dog at Hvidovre ikke tog sig tid til at jeg kunne snakke det igennem efterfølgende

Ja man kan undre sig, er bange for man selv kan bede om det, det gjorde jeg og alligevel blev det først dagen før vi tog hjem, vi var indlagt en uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.