Chalala85 skriver:
Hej piger...
For at gøre en laaaaang historie kort, så var min sidste fødsel ikke så herlig. Havde veer i 3 døgn, nåede endelig til presveerne da de fandt ud af Mikkel stod forkert, det for endte jeg i AKS. De skøb Mikkel til at veje 3500g men da han kom ud var han 4250g
en ordentlig basse.
De sagde efterfølgende at hans størrelse godt kunne have indvirkning på det gik som det gik.
Derfor er jeg nu begyndt at bekymrer mig enormt meget... hvad hvis nu bøvsen bliver en stor baby, er der så chance for en helvedes fødsel igen?
Kan man anmode om at få en vægtscanning?? Jeg skal til en læge samtale d 20/11 ´på Herlev for at snakke mit tidligere forløb igennem og jeg overvejer lidt at nævne det der...?
Tak fordi du læste med.

Hej søde! Jeg har ikke været herinde i snart et halvt år, tror jeg! Og hvad falder i mine øjne?? AT DU ER GRAVID!!!!! Stort tillykke altså!! Det var da skønt at læse! :-)
Jeg havde også en tre-dags fødsel og tror jeg kommer til at frygte det samme som dig. Vi styrer desværre ikke selv, hvordan det kommer til at gå, men det siges jo, at ikke to fødsler er ens? Det klamrer jeg mig til!
Håber, at du har det fantastisk ellers!
STOOOORT KRAM fra Lisbeth
Anmeld